NeoGeniX Husqvarna SM450R 1 May 2011 #81 Is t alleen meeten of wordt er ook een route gereden? Ik denk dat ik ook wel ff langswaai tis toch maar 5km verderop
Is t alleen meeten of wordt er ook een route gereden? Ik denk dat ik ook wel ff langswaai tis toch maar 5km verderop
D.J Pfew, al die draden 9 May 2011 #82 Om de gemoederen alvast op gang te krijgen. Noord-boyz: waar spreken we af? 10:00 @ Heerenveen?
Jaspah Nu ook een GC slet.. 10 May 2011 #85 Binnendoor vanaf Heerenveen naar de Meern :+ :+ :+ Mag je wel alvast vertrekken Siep
BetaMarvin Beta Ark LC DD 11 May 2011 #91 Ik rijd helaas niet vanaf Deventer. Ben dat weekend bij mn vriendin dus kom vanaf Alphen ad rijn.
Jaspah Nu ook een GC slet.. 12 May 2011 #92 WheeleX said: Hoppa! Net m'n bike al even warm gereden :+ Click to expand... Vanaf waar wil jij eigenlijk met de Zoetahmeadahs meerijden dan ?
WheeleX said: Hoppa! Net m'n bike al even warm gereden :+ Click to expand... Vanaf waar wil jij eigenlijk met de Zoetahmeadahs meerijden dan ?
pimS Dajumn! 12 May 2011 #93 [5th]Nick said: Toch met een Gixxer 600 aanwezig! Click to expand... Vanaf waar vertrek je?
[5th]Nick The Bad Guy 16 May 2011 #98 pimS said: where do we meet? Click to expand... A9 kruising bij het AMC?
pimS Dajumn! 16 May 2011 #99 [5th]Nick said: A9 kruising bij het AMC? Click to expand... foodstrip gewoon doen anders?