Roel. Well-Known Member 28 March 2011 #23 Misschien kan ik toch wat regelen om op een motor te komen. Als dat zo is, meet ik met de zieke-zuiden boys denk ik. Ehv en omgeving.
Misschien kan ik toch wat regelen om op een motor te komen. Als dat zo is, meet ik met de zieke-zuiden boys denk ik. Ehv en omgeving.
Laurens. Do the Dahmer! 28 March 2011 #24 Maykel said: Ga dat kut eind niet rijden hoor, kom hier maar op de stoep meeten. Slinger ik een bbq aan :+ Click to expand... hater!.. pak je de harley..
Maykel said: Ga dat kut eind niet rijden hoor, kom hier maar op de stoep meeten. Slinger ik een bbq aan :+ Click to expand... hater!.. pak je de harley..
BetaMarvin Beta Ark LC DD 28 March 2011 #25 ErwinZ said: En waar spreken we in 't oosten af? Click to expand... Mac Deventer? Kun je gelijk de A1 op. Weet overigens nog niet of ik vanaf daar vertrek, kan zijn dat ik dat weekend vanaf de A12 kom.
ErwinZ said: En waar spreken we in 't oosten af? Click to expand... Mac Deventer? Kun je gelijk de A1 op. Weet overigens nog niet of ik vanaf daar vertrek, kan zijn dat ik dat weekend vanaf de A12 kom.
Pruttelbakje Fruttelkutje 28 March 2011 #26 Jaspah said: Zoetermeer boys in een clubbie naar de Meern ? Click to expand... Lijkt me een plan. Misschen rijden mijn huisgenootjes mee met een zxr 400 en '06 r1.
Jaspah said: Zoetermeer boys in een clubbie naar de Meern ? Click to expand... Lijkt me een plan. Misschen rijden mijn huisgenootjes mee met een zxr 400 en '06 r1.
D.J Pfew, al die draden 28 March 2011 #27 Laurens. said: hater!.. pak je de harley.. Click to expand... Do it *D
ErwinZ GC Member 28 March 2011 #28 BetaMarvin said: Mac Deventer? Kun je gelijk de A1 op. Click to expand... Dat is een goede idd.
Cor_vandijk aka Der Plant! 28 March 2011 #29 Vinnie said: ja je zorgt maar gewoon da je da kaartje hebt tegen die tijd dan boeken we samen... goei idee plant! miss wil mahco ook wel komen? en wat andere autobezitters... Click to expand... Zal hem eens vragen, never dat ik bij iemand achterop een motor ga! Helemaal niet bij iemand die nog maar net ze rbw heeft, no offense voor jouw Erwin!!
Vinnie said: ja je zorgt maar gewoon da je da kaartje hebt tegen die tijd dan boeken we samen... goei idee plant! miss wil mahco ook wel komen? en wat andere autobezitters... Click to expand... Zal hem eens vragen, never dat ik bij iemand achterop een motor ga! Helemaal niet bij iemand die nog maar net ze rbw heeft, no offense voor jouw Erwin!!
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 28 March 2011 #36 Als k tegen die tijd een brompony of auto heb kom ik sowieso wel ff koekeloeren, of t nou mag of niet :7
Als k tegen die tijd een brompony of auto heb kom ik sowieso wel ff koekeloeren, of t nou mag of niet :7
Peed. Tuono. 28 March 2011 #37 Ik kom helaas niet. Zit dan in de middagdienst. Wel jammer, had 't wel leuk gevonden alle brommers in het echt te zien!
Ik kom helaas niet. Zit dan in de middagdienst. Wel jammer, had 't wel leuk gevonden alle brommers in het echt te zien!
D.J Pfew, al die draden 28 March 2011 #38 Neem je toch vrij... goddamn, als dat 2 mnd van te voren niet kan
pimS Dajumn! 28 March 2011 #40 We zijn denk niet zn favo internet buddy's dus het is t niet waard voor peed:+