Peed. Tuono. 28 March 2011 #42 Jullie zijn zeker mijn favoriete internet buddy's! Maar heb al wat vrije dagen in die periode en wil van de zomer ook nog een keer wheelies boppen
Jullie zijn zeker mijn favoriete internet buddy's! Maar heb al wat vrije dagen in die periode en wil van de zomer ook nog een keer wheelies boppen
MajestiC. WNH 28 March 2011 #49 Duidelijk dus met groepje vanaf zoetermeer! Grote kans dat ik tegen die tijd me nieuwe bike dan heb..
Duidelijk dus met groepje vanaf zoetermeer! Grote kans dat ik tegen die tijd me nieuwe bike dan heb..
Laine Leren Lenie 28 March 2011 #51 Jaspah said: Weet jij ook je plek weer he.... Lol Click to expand... Zucht. ja.
Rowan Well-Known Member 29 March 2011 #52 Als je je heel goed beet kan houden mag je proberen bij mij achterop te blijven zitten hoor...
Maykel 600RR 29 March 2011 #55 Laurens. said: hater!.. pak je de harley.. Click to expand... Die haalt de 110km/u net 8P
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 29 March 2011 #56 Vanuit het noorden wel wat een binnendoor route regelen? Anders is het ook zo saai snelweg rijden... Hveen is mij wel prima.
Vanuit het noorden wel wat een binnendoor route regelen? Anders is het ook zo saai snelweg rijden... Hveen is mij wel prima.
D.J Pfew, al die draden 29 March 2011 #57 Mij ook, en ik ga er vanuit dat Lennart het ook wel goed vind. Binnendoor is ook prima!
kwarkpower ZX10r '04 29 March 2011 #58 BetaMarvin said: Mac Deventer? Kun je gelijk de A1 op. Weet overigens nog niet of ik vanaf daar vertrek, kan zijn dat ik dat weekend vanaf de A12 kom. Click to expand... Kom ik daar ook wel, rijden we samen verder
BetaMarvin said: Mac Deventer? Kun je gelijk de A1 op. Weet overigens nog niet of ik vanaf daar vertrek, kan zijn dat ik dat weekend vanaf de A12 kom. Click to expand... Kom ik daar ook wel, rijden we samen verder
Tom.#86 TKT! 29 March 2011 #60 eric en ik komen vanuit zeeland. Willen er mensen onderweg nog aanpikken?