This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sf auto/motor meeting

Waneer ?

  • Zondag 15 Juli

    Votes: 7 29.2%
  • Zondag 22 Juli

    Votes: 4 16.7%
  • Zondag 29 Juli

    Votes: 10 41.7%
  • Zondag 5 Augustus

    Votes: 3 12.5%

  • Total voters
    24
Status
Not open for further replies.
Normaal gesproken is t in Leiden bij transferium voor de volle 100% tupperware, en dan echt autostyle tupperware voor de volle 100%
 
Normaal gesproken is t in Leiden bij transferium voor de volle 100% tupperware, en dan echt autostyle tupperware voor de volle 100%

Niet op een MIVW meeting, die jongens zorgen zelf wel voor een behoorlijk hoog niveau.


Heb zelf niet gestemd voor een datum omdat ik toch niet kom
 
29 juli gestemd, weet alleen nog niet zeker of ik kom... maar als ik kom is het op 29 juli :W
 
Heb wel weer zin in een meeting

Weet alleen niet zeker wanneer ik wel of niet kan, maarja ik zie wel of ik kan komen...
 
Daarom, het is nu gewoon niet zo gunstig. Ik zeg eind augustus, dan is iedereen er weer en kunnen we gewoon een grote opkomst regelen!
 
Gewoon een BBQ meenemen !

Maar ik ben om eerlijk te zijn meer in voor een meeting in het Twiske (recreatie ding gebeuren vlakbij Amsterdam) en dan een BBQ, voetballetje mee en dan gaan met de banaan.
 
Ja idd, eind augustus doen! En dan op het twiske is chill! Strandje, gras, bbq mee...
Parkeergelegenheid genoeg. Geen drempels. Kost alleen een paar euro ofzo dat parkeren.

Twiske ligt in de buurt van Amsterdam/Zaandam en is vrij groot, dus beter ergens dan pre-meeten ofzo en met z'n allen erheen rijden...
 
Lijkt me een goed id, inderdaad ook wat beter dan weer eens doelloos staan te verbranden op een parkeerterrein :+
 
Als ik een adres heb, kom ik er

Wat zullen we gaan doen met z'n allen? We kunnen deze meeting verschuiven, deze door laten gaan, of beide doen
 
Status
Not open for further replies.