SF 50 RACING!!!

Euhm FF KIJKEN
Neej ik weet geen goede (chat nooit)
IDEE VOOR SCOOTERZ.NL????

[This message has been edited by Rudy (edited 15 September 2000).]
 
t'is een aanhangewr van het morini blok maar niet het echte zoals dat bij een italjet is... p.s daar zijn lekker wel veel pretspulletjes voor te krijguh!!!!
 
Pretspulle voor mijn sf 50 racing?
Oh vertel
smile.gif
 
Kijk maar op scootparts.nl maar dat past er bij jullie toch niet onder giannelli nrx en sport pro 6 en metal en forsjeez en zo!!!hahahahahahahahahahahahahahahahaha
 
Ja lachen met jou hahahahaha sukkel
En sf50 www.hyosung.nl HAHAHA ik hoopte op een coole site over onze scoot maar ag mocht eens nie zo wezen
frown.gif



[This message has been edited by Rudy (edited 15 September 2000).]
 
Een hyosung is inderdaad een morini. Moet je eens kijken voor een suzuki raceuitlaat. Misschien dat dat past want voor m'n sr racing, ook met morini, moet er een raceuitlaat van suzuki katana onder. Dus als de ophanging hetzelfde is dan moet het passen.
 
Jongens RELAX!

Stuur gewoon een meeltje naar marcel (kerle van svcootparts) en hij vertelt je meteen welke je moet hebben!

Mijn mening: geen supermooie uitlaat, waar zijn de lasnaden?! De tuit is ook neit mooi. Voor de rest, ie ie wel geinig, niet moooi, geinig.

SvR
 
misschien heeft scoot parts hem neit maar mijn dealer krijgt hem over een week. en dan moest ik maar weer eens terug komen om tevragen als ie er al is. en als ie hem over een week nog neit had dan moest ik over een maand maar weer kijken.

maar hij krijgt hem wel daar is hij zeker van.
biggrin.gif



en anders ga ik hem aanpassen zodat ie er wel onder past.
biggrin.gif


mzzzzzzzzzzzzl
 
bah....wat een oerlelijke uitlaat zeg....echt net zoiets als een technigas....zo'n goedkoop rot ding dat na een maand uit elkaar mieterd
 
he hebo70 hij ligt niet in een maand uitelkaar. want mijn maat heeft ook zo'n een en die rijd er nu 3.5 maand mee. elke dag rijd hij 20 kilometer.


en je kunt dat ding niet vergelijken met een technigas. de gsp (plaatje boven aan) presteerd wel beter als een technigas en een technigas ligt wel na een maand uitelkaar. en de gsp niet.

oja iets vergeten de giannelli gsp roest ook bijna niet en een hebo is al verroest in 1.5 maand. spreek uit ervaring
biggrin.gif
biggrin.gif


en als iemand kan bewijzen dat deze uitlaat wel na een maand uit elkaar ligt en ook kan bewijzen dat deze wel tevergelijken is met een technigas. wil ik dat wel eens zien.
 
Hahaha

GSP draagt nog altijd de naam GIANNELLI, dus uit elkaar donderen zou die wel niet zo gauw.

Maar toch vind ik dat iedereen gewoon wat meer geld voor zijn scooter moet over hebben!!

Misshcien kom je morgen wel odner een trein, dna heb je dus nix meer aan je geld!

SvR
 
Back
Top