Wist smorgens niet meer waar me hoed lag 8PFurious Beta said:Haagse, jij bent de gekste .
helemaal lijp met je heineken hoedje, wel jammer dat je de camera niet kon pakken we hebben veel forum flits gemist zeg maar .
paulyamaha said:
djt-evo-neos said:Volgens my stonden jullie een paar plaatsen langs ons. ( Carbonnen aerox, zelfbouw streetmagic en mijn Zippert..) kan wel kloppe toch??
P¡keheat said:spuitstuk scheurende rennert je hield hem mooi onder controle paul
Jij heb niet gehoord wat er smorgens gebeurde kenny stond zich te scheren bij de "kotsplek" komt er een duitser uit de die sleur zegt ze van ja dat ik jou kots, Kenny ontkennen, Zegt die vrouw ik heb het je zien doen enzo.PetriK said:lekker misbruik gemaakt van de VIP pas, en na een paar uur samen met kenny lekker het grasveld onder gekotst
waar blijven die fotos nou ?
Foto's van inne komen vanavond online..Stuntn00b said:zaterdag nacht was onwijs...
toch nog wat nl'ers erbij....
Valt me mee dat niemand wat over Inne zegt...
Inne + Drank + Zaterdag avond was helemaal goed
en dan kom je vandaag in Rotterdam de helft weer tegen...
MM ok, kan me niet echt alles meer voor me halen. dat dansen nog wel. maar het blijft voor mij een vraag hoe die tv in de caravan is gekomen 8PFurious Beta said:Haagse ik stond er wel bij , ik ging helemaal stuk.
Kenny heel droog gewoon door scheren.
Die caravan heeft het aardig te verduren gehad heh , maar Petrik was ook gek. we zeggen nog pas op voor de TV, welke rund gaat op de tafel dansen :+
Furious Beta said:heb nog een paar foto's gevonden
Bij deze ( ze zijn klikbaar )
[ir]http://mostwantedsprinters.nl/meinerzhagen/IMG_1454.jpg[/ir]
Oi
PetriK said:haha, ik ga stuk! en we haalden er gewoon een aantal in he met ze 2en! gekkenwerk :~
Nou, ik zal je zeggen, ik was onderweg om te gaan slapen en toen zei je zelf dat de tv nog veilig gezet moest worden +pippi+ Dus heb ik dat ding eigenhandig de caravan in gepleurd 8)Haagze sf2 said:Maar het blijft voor mij een vraag hoe die tv in de caravan is gekomen 8P
werdt smorgens wakker naast de tv, en heb niemand hem neer horen zetten hoewel het schijnt dat ik heb gepraat :S x|