ScooterWeekend Meinerzhagen 03/04 Juni 2006 !!!

hey,

jordy en petrick nog bedankt voor de vip pas was wel handig kon je lekker drinken halen. was wel gezellig de meeting alleen jammer dat me scooter het niet meer doet. maar nu gaan we weer iets anders rijden denk ik zie nog wel.

judokatje said:
hey,

jordy en petrick nog bedankt voor de vip pas was wel handig kon je lekker drinken halen. was wel gezellig de meeting alleen jammer dat me scooter het niet meer doet. maar nu gaan we weer iets anders rijden denk ik zie nog wel.

Volgens my stonden jullie een paar plaatsen langs ons. ( Carbonnen aerox, zelfbouw streetmagic en mijn Zippert..) kan wel kloppe toch??

Tyrone said:
was sander er ook :X ? helemaal niet gezien x|

heeft iemand nog fotos of filmpjes ?

AdiozZz

Jij zat daar masterlijk langs de baan ( zondag) sander en ik nog flink aan t zwaaien maar nee geen hand die omhoog daar haha..

vette zippert hendrik, heb je nog een zwarte zip met originele gele stickers erop gezien?? zoja dat was ik :P

mvg tim

Het machtigste vondt ik toch wel dat, als men mocht rijden dat iedereen ineens zijn scooter trapte en zelfs mensen achteraan de rij die toch 1 uur moesten wachten :p

Ik hoop dat mensen nog filmpjes enzo hebben, ik zal buddy eens vragen om ze online te zetten!

Owja @ judokatje, ik ben dus Kees die jongen met die (mhr replica) NRG met gele velgen..

djt-evo-neos said:
Jij zat daar masterlijk langs de baan ( zondag) sander en ik nog flink aan t zwaaien maar nee geen hand die omhoog daar haha..

vette zippert hendrik, heb je nog een zwarte zip met originele gele stickers erop gezien?? zoja dat was ik :P

mvg tim

ow helemaal niet gezien.. was ook zo kenker moe :P

sorry dan :)

AdiozZz

wipkip said:
Het machtigste vondt ik toch wel dat, als men mocht rijden dat iedereen ineens zijn scooter trapte en zelfs mensen achteraan de rij die toch 1 uur moesten wachten :p

Ik hoop dat mensen nog filmpjes enzo hebben, ik zal buddy eens vragen om ze online te zetten!

Owja @ judokatje, ik ben dus Kees die jongen met die (mhr replica) NRG met gele velgen..

jij stond nog achter mij bij de sprintbaan, ik wachte om ff een sprintje te trekken, maar nee:( :P

haha wat een prachtig weekend, heerlijk geslapen overdwars in een bus die 1.50 breed is en ikzelf 1.87 ben :D dus lekker brak wakker geworden zaterdag, paar keer op de street heen en weer gereden. En daarna deed ie het niet meer , geen idee wat het is. Zaterdag avond was gewoon een gekkenhuis :D lekker misbruik gemaakt van de VIP pas, en na een paar uur samen met kenny lekker het grasveld onder gekotst :D heerlijk brak de volgende morgen, beetje rondgelopen en mensen gemeet...Die duitsers zijn echt helemaal gek, maar als je een beetje uitkeek, as het best te doen om te sprinten :)

waar blijven die fotos nou ? :P

ja idd...

zaterdag nacht was onwijs...
toch nog wat nl'ers erbij....

Valt me mee dat niemand wat over Inne zegt...
Inne + Drank + Zaterdag avond was helemaal goed :D

Maar de rest genoot ook van dat duitse bier bij ons...

en de volgende morgen om 11 uur al Bratwurst op de BBQ...gadverredamme...

en dan kom je vandaag in Rotterdam de helft weer tegen...:D

DJT-Speed-Area said:
jij stond nog achter mij bij de sprintbaan, ik wachte om ff een sprintje te trekken, maar nee:( :P

Het kan ook zijn dat ik erop zat, want niet alle scooters van ons deden het.
dus we gingen om en om sprinten :)

Ik had trouwens nog met de MWS slider een tijd neergezet want had een sticker voor het DSSC sprinten gehad :D, en ik ben de lichtste dus even gekeken :), me reactie tijd wat ik nog weet was 0.4 en top snelheid 98.7?
en tijd was 8.7, maar die slider het subframe blijft hangen en onder pruttelt die als een gek :D.

En inne had gewoon veel plezier zaterdagavond :D

ik vond het egt een zooitje ongeregeld en zeuren sommige in nederland over lelystad 2005 ik vond dit echt een ramp maja we hebben weer wat race ervaring erbij misschien makkelijk voor die wedstrijd in lelystad

Ik sta er ook op :D Helemaal rechts 8P

Op de sprint terug ging ik bijna op me plaat, wilde toen iets meer gas geven bij de start maar ging niet helemaal goed 8P

4DF25.jpg

Edit: Niet helemaal rechts, maar met die lichtgekleurde (spuitplamuur) voorkap (zip sp)

Last edited:
Binnenkort het filmpje van MH online,
vond het een leuk/appart weekend. stelletje gekken daarzo 8P
wel appart dat we VIP waren en dus gratis eten en drinken.drank tot ons beschikking hadden, en een eigen gedeelte met toiletten enzo :)

Haagse, jij bent de gekste :D.
helemaal lijp met je heineken hoedje, wel jammer dat je de camera niet kon pakken :P we hebben veel forum flits gemist zeg maar :P.

razma, ik zag jou nog langs onze tent, heb je misschien fotos van onze hokken?:D homemade streetmagic ding, twins zip en een aerox..

kheb wat over je ghoord razma, hehe :)... je hebt iig wel een leuke avond/nacht gehad of niet, weet je het nog wel allemaal ? hihi

Back