ScooterWeekend Meinerzhagen 03/04 Juni 2006 !!!

zooo...nog een halfuur en dan richting deutschland!!:) heb der zin in .. zip gister op de rollen afgesteld by sander en kwam tot nu toe 21,6 uit ... nu nog sproeier ... Twins power ghehe
 
nou ben net terug van meinzerhagen en het was echt een chaos alles reed door elkaar, verschillende mensen een crash gemaakt, mensen die zonder helm en/of bescherming reden, er was nu duidelijk te zien hoe hoog het niveau van sprinten in nederland eigenlijk is, ik heb zelf niet gesprint we moesten daar stage6cup rijden

maar geloof me als je zelfmoord neigingen had, dan moest je daar op het test stuk voor het sprinten gaan rijden.

1 woord levensgevaarlijk
 
Scarface. said:
nou ben net terug van meinzerhagen en het was echt een chaos alles reed door elkaar, verschillende mensen een crash gemaakt, mensen die zonder helm en/of bescherming reden, er was nu duidelijk te zien hoe hoog het niveau van sprinten in nederland eigenlijk is, ik heb zelf niet gesprint we moesten daar stage6cup rijden

maar geloof me als je zelfmoord neigingen had, dan moest je daar op het test stuk voor het sprinten gaan rijden.

1 woord levensgevaarlijk


Grappig dat dat soort dingen alleen in duitsland kunnen......en niet 1 keer.....nee altijd:+
 
nja ik heb echt wel een tof weekend gehad:) Nrx gehalte was heeeeeeeeeel erg hoog, heb wel lekker kunnen rijden opzicht. Sprinten moest met 7man naast elkaar, en naast je staan gewoon originele scooters:rolleyes: Verder vond ik het wel geslaagd, alleen de organisatie was drama.
 
Sprinten met 7 man naast elkaar, zonder helm rijden, gevaarlijk teststuk... ze doen in duitsland blijkbaar niet aan veligheid :X

Ik ben wel blij dat ik niet gegaan ben dan :P
 
Custom Aerox said:
Sprinten met 7 man naast elkaar, zonder helm rijden, gevaarlijk teststuk... ze doen in duitsland blijkbaar niet aan veligheid :X

Ik ben wel blij dat ik niet gegaan ben dan :P


Hier nog 1, dan was damwoude tog nog stukken vetter :W
 
ze doen zeker niet aan veiligheid..sta je daar met zn 8en..teringzooitje daar maargoed. ook de snelheid daar valt me tegen. magoed...hopelijk gaat de tijd snel naar Best:P
 
83258mz7-med.jpg


83258mz11-med.jpg


83258mz9-med.jpg


83258mz14-med.jpg


83258mz6-med.jpg


83258mz3-med.jpg


83258mz12-med.jpg


83258mz5-med.jpg


Veilige start ? :X
83258mz10-med.jpg


83258mz4-med.jpg
 
Ik vond het een zeer geslaagde meeting...
iemand nog de stuntshows gezien?
wij zijn daar echt al goden behandeld was echt super...

2tal fotoshoots ter plekke gedaan 1 voor Franse blad Scoot'n Scoot...
en 1 voor de sponser zelf...op de 180cc zip van S.I.P.
Echt super om te doen...


en het starten is echt is voor duitsers...
maar ook een hoop mooie customs gezien daar...
alleen vielen 3 dingen echt op...

1. Heel Veel Stage6 rijd er rond...
2. Customs waren vet maar meeste niet top afgewerkt...(schuren e.d.)
3. Duitsers zijn niet echt snel....viel me toch wel tegen....

iemand pics van het stunten...
POSTEN!!:D


Bij de ingang was er naast de Patatkar een Bank...>
alleen op zondag...
echt super druk ook dr voor...
 
Back
Top