This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterWeekend Meinerzhagen 03/04 Juni 2006 !!!

DG SF2 said:
hahaha, zie die Kvs slangen gevlochten door de onderkuip zitten 8P

Heel blij dat ik daar niet heen ben wezen kijken, pure chaos zo te zien

Nja kijken was wel vet geweest volgesmij, alleen meerijden niet. Tenzij je telkens de snelste was:~
 
Facilly said:
Nja kijken was wel vet geweest volgesmij, alleen meerijden niet. Tenzij je telkens de snelste was:~

Inderdaad MWS boekte iedereen :winner: (duitsers).

Maar ik en MWS hebben ons goed vermaakt, gewoon gezzelig lache met z'n allen en scootertuning.net (kenny, Wodka ownutsj :7 ). Petrik met zijn biergekotserij..

Organisatie was wel een beetje vaag, maar ze probeerde het beste ervan te maken. Maargoed, ik denk niet dat het aan de organisators ligt maat al die maffe duitsers daar. Echter konden ze wel hard schreeuwen ( {! AUSMACHEN!!!!! ).

Zometeen ff diep in de camara's duiken of we nog wat eten voor jullie hebben :*
 
DG SF2 said:
hahaha, zie die Kvs slangen gevlochten door de onderkuip zitten 8P

Heel blij dat ik daar niet heen ben wezen kijken, pure chaos zo te zien


je moet maar op het idee komen he
 
Zaterdag morgen was gewoon het toppunt, sta je daar net wakker om 9uur. Komen er toch ineens een stuk of 200 scooters aangeknald joh..heel ziek!! gelijk ambulance etc
wat een volk die duitsers!!... Oja wat hebben duitsers in godsnaam met ophogen van der scootsss??
 
Gisteravond terug gekomen van duitsland, had 4 en half uur geslapen voor we ernaartoe gingen, komen we daar aan blijkt mijn luchtbed pleite, heel de nacht op de koude/harde grond gelegen 8P, zip moet nog veel aan gebeuren voordat het goed loopt, valt nog steeds na een stuk volgas dood. Verder is een langere vertanding mischien toch wel wijs na een bijna val ervaring ( het is dat ik van die lange benen heb)
Verder gingen de mannen van XSH zeker hard, zip met 2fast voorop met hendrik en daarachter marco op de runner 8P + matai88 nog even "gemeet"

Zijn ook nog wel wat filmpjes gemaakt, staat er maar 1 op mijn cam, dus ff afwachten, als ik ze heb post ik ze wel.
 
Oja, testbank was er trouwens wel, maar volgens mij alleen zaterdag, was even wezen kijken, rol was ongeremd, en was best druk, vond het niet echt de moeite om in de rij te gaan staan omdat de zip nog steeds kuren heeft
 
ooh wel chill weekend gehad vooral zaterdag ochtend denk dat er wel 20 scooters voor ons vastliepen haha egt heerlijk

iemand nog foto's van een paarse zelfbouw street?
of carbonne rox? posten please
 
zo hier ff ons verhaaltje (xsh luitjes)

We begonnen vrijdag met het testen van de scooter @ industrieterrein, dit ging allemaal wel goed, alleen liep de sprinter niet optimaal. Nadat iemand had gebankt tot 5 uur snachts de sprinter erop gegeooid en doorgegaan tot 7 uur s'ochtend(zaterdag). toen alles snel in de bus gegooid en naar damwoude geknalt. In damwoude met alles 1 heat gereden door het slecht start systeem. kort om de hele nacht geen slaap gehad.

Toen zijn we weer richting huis gegaan en hebben de boel afgeladen en het blok van marco onder de sprinter weg gehaald en onder een andere scooter gehangen. Toch waren we niet tevreden met de prestaties van het blok en hebben het ding maar op de bank gegooid om 12 uur. Toen zijn we doorgegaan met testen tot 5 uur sochtends, maar dat mocht niet baten beter werd het er niet op. Toen zijn we vertrokken richten meinerzhagen nadat we alles inegpakt hadde.

Toen we om 9 uur in meinerzhagen aankwamen, meteen alles van de aanhanger geknalt. Toen daar ff zitten chillen, en moesten we wachten tot 11 uur voordat we mochten gaan sprinten. Dus hebben we maat ff zitten chillen daar. Toen het eenmaal 11 uur was ging de hemel los!!!! fokking 2000 scooters die aangetrapt werden en naar de stad reed, de 1 iets sneller als de ander.

Toen begon het geweldige sprinten, je stond daar bij de start met 5 tot 8 man naast elkaar om te gaan sprinten, nou scheelde het dat de scooters die met ons mee waren bijna aaltijd als eerste weg waren, maar toch was het kk gevaarlijk. Het duurde ook niet lang voordat er een ongeluk gebeurde, een zipje ging onderuit en het carter en al die shit was door midden gebroken (zaten ook maar 4 carterboutjes in...)

Nadat iedereen lekker had geknalt in de eerste sesie, maar weer zitten chillen, beetje naar onze nederlandse stunt makkers gekeken(nog bedankt voor de vip kaart) toen kwam de 2de sesie, daar werd dus weet op dezelfde manier gebrand, en zo ging het de hele dag maar door tot een uurtje of 7. Toen zijn we maar weer vertrokken richting huis, eenmaal thuis aangekomen alles uitgeladen, spullen naar huis gebracht. En toen maar de shoarma boer geownd en toen maar naar bed gegeaan en nu weer wakker.

Oftewel een kk lauw weekend, echt geweledig weekend geen slaap gehad vanaf vrijdach ochtend tot zondagnacht

nu maar ff naar de sbo rotterdam :W hahaha neeh mooit chillen hier
 
duitsland was vet, maar ik heb nog nooit zo'n chaos gezien, starten met 6-7 tegelijk 8P.. niet meer normaal

weet ook niet hoe veel scooters er waren, maar meer dan 3/4 was stnd, op een ander uitlaatje na, echt erg..

maarja ik heb me wel vermaakt, en de zip liep na het opknap beurtje tering hard
 
Zoals Wipkip al zei, was wel super gezellig :W.
heb het zeker wel naar me zin gehad.

Candyman, nog bedankt voor de VIP pas lekker lamzuipen zaterdagavond

Mattai88, nog een beetje misbruik gemaakt van de pas ?
 
hahaha, ja een beetje, maar je kon smiddags geen doner halen met die pas :X..

verder wel lekker patatje enzo gehad 8)
 
Jawel later weer wel, stond nog samen met Sander (Burn) te wachten, heel lang .
toen had ik maar 60 bonnentjes gehaald, voor wat te eten .

Die yohgurtsaus tussen de kebab, dat was pas vies.
d8 dat het knoflooksaus was :X
 
Furious Beta said:
Jawel later weer wel, stond nog samen met Sander (Burn) te wachten, heel lang .
toen had ik maar 60 bonnentjes gehaald, voor wat te eten .

Die yohgurtsaus tussen de kebab, dat was pas vies.
d8 dat het knoflooksaus was :X


was sander er ook :X ? helemaal niet gezien x|

heeft iemand nog fotos of filmpjes ?

AdiozZz
 
hendrik, jordy bedoelt denk ik dat hij er zaterdag was..

edit: laat maar 8P
 
Last edited:
idd sander was er ook op zondag, had hem zaterdag nog wel zien lopen met ze neo's,

dennis, kebab is ook niet verkeerd hoor :~

Hendrik, wij hebben wel wat foto's / filmpjes.
komt er zo snel mogelijk aan....