This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooterspecial Sonic

Status
Not open for further replies.
Naam van project is dus verandert, de Runner is verleden tijd.
Nu gaat alles naar de sonic, ook ga ik een SD blok opbouwen dan word EPC/RST tuned. Het JST blok en HJ carter gaan dus weg.

Hier foto's ;

Van links naar rechts;
Untuned, Hj tuned, JST tuned.

@ sjeng;
Sponsor jij me de coater, dan gaat het frame en de velgen deze week nog naar de coater!

Ivo heeft het bij Biermans ? in Riemst laten coaten , was volgens mij redelijk goedkoop en super kwaliteit !

Anders gewoon eens beller daarna, mijn velgen moeten ook nog gecoat worden dus..

ja indd daar heeft ivo toen het slider frame laten coaten, dat frame rij ik nu dus mee. zoals je zag is dat echt goed gedaan en hij was het meen ik maar 3 dagen kwijt geweest, en koste niet veel

veel succes kerel, besteed overal even goed aandacht aan en je hebt een nette sprinter

Nu is het allemaal nog in opbouw maar ik denk dat als alles netjes in elkaar staat en een kleurtje heeft dat dit een supervet ding word :W

Succes met de opbouw verder!

Ik denk dat na sluiskil het frame en de velgen naar de coater gaan dan,
maar eerst even kijken of het blokje naar EPC gaat.

Ivo heeft het bij Biermans ? in Riemst laten coaten , was volgens mij redelijk goedkoop en super kwaliteit !

Anders gewoon eens beller daarna, mijn velgen moeten ook nog gecoat worden dus..

Bringmans
Goed, goedkoop, en snel!!

Laat me even wat weten als je die zooi na Bringmans brengt. Mijn velgen moeten ook nog

Maar mocht je dat SD blok gaan gebruiken, laat het dan ook effe stralen

Laat me even wat weten als je die zooi na Bringmans brengt. Mijn velgen moeten ook nog

Maar mocht je dat SD blok gaan gebruiken, laat het dan ook effe stralen

wallie, als je gaat breng me dan ook in 1 keer mijn accu langs bij me

Velgen gaan als het goed is niet naar Bringmans!
Maar naar PIOT, maar is nog niet helemaal zeker!

Frame en velgen gaan pas naar sluiskil naar de coater, Frame word tijdelijk grijs gespoten, en velgen blijven maar even zo.

Maargoed, het SD blok is dus ook even van de kaart. Ga dus toch met HJ karter rijden omdat het vanalles mis was met het sd blok.

Ook heb ik een Bosch waterpomp en Polini stuurdemper gekocht, foto's volgen

toch wel lekker bezig ron
komt het toch nog wel goed met je hok
ik kom deze week ff langs, kan je me staafje lassen.
Ltr

Update!

Blok is terug van EPC, veel aan gedaan. en jammer genoeg ook een flinke rekening

Maargoed, zit nu nieuwe zuiger in, alle lagers nieuw en het blok is gestraalt.
Ook nog een nieuw inlaat, JS-tuning inlaat en nieuw V-force membraan aangepast op 28mm.

Ook frame gespoten en weer begonnen met opbouwen;

Na sluiskil gaat vanalles naar de coater, dit zijn dekleuren voor te proberen.
Alles is 'slecht' gespoten, maar het gaat om het idee.

Status
Not open for further replies.