Scooterspecial Sonic

Status
Not open for further replies.
waarom ijzer bestelle enz enz enz ...
vraag op school anders ga even slangs sloopbedrijf in heugem/beatrixhaven hebben altijd wel wat liggen ... alle ijzersoorte trouwens

en ik zou even snel een kleurtje over je frame gooien kost je 1 dag

Waarom perse 6kant staal? Dat snap ik ff niet, pak gewoon strip van 5 a6 mm dik boor daar gaten in schroef het aan je blok en dan las je 2 ophangpunten op het frame.

Simpelste oplossing, en ook nog eens stevig genoeg:)

Nou, vandaag stond in de planning 'banken'.

Helaas is het dus niet geworden wat we gehoopt hebben.
Ik dus 2 uur met de auto gereden naar vasco, eenmaal daar aangekomen had vasco testframe en alles netjes klaarstaan. Dus blok netjes eronder gehangen. Toen wilde Vasco de HPI eronder leggen, toen begon de ellende....

De schroeven van de krukas waren niet goed. Oftuwel, de hpi kon niet worden vastgezet....
Vasco heeft alle schroeven wat hij had liggen geprobeerd, geen 1 pasde!!!
Helaas,

Zo heb ik dus het blok bij Vasco gelaten, in de hoop dat hij alles in orde maakt en ik dus een redelijk blok heb voor Zandvoort.

Dus volgende week zaterdag weer 4 uur rijden heen en terug voor het blok op te halen want Vasco gaat door te week het blok lopend maken.

Dus deze week verder geen update over het blok of het moet van Vasco zijn kant komen,

tot dan!

Nou, iedereen weet inmiddels dat Zandvoort één groot fiasco was..
Mijn hok had niet echt veel zin erin. Kwam niet goed op toeren, daardoor zaterdag niet kunnen rijden. Zondag was het verholpen, ik stond in de rij.. en ja hoor!

afgelast, maar toch een gezellig weekend gehad, en na afloop nog even gaan rijden met Hecky en Thinuz hier in de buurt.

Hierbij nog 2 foto's van zandvoort;

2b1x8l.jpg

a24tqg.jpg

Eey beuner mun hok ziet op die eerste foto echt goed uit.
En wat staat op die 2de foto :IK DIE EEN FLINKE BEUNING HOUD voor weer door te gaan met knalle:D

Jij toevallig een kruisschroevendraaier gevonden daarzo met blauw handvat(Facom)? Ben ik op die plek kwijtgeraakt :(, jammer dat je niet hebt kunnen knallen.

Last edited:
Nu weet ik wie jij bent:D Was al aan t denken, die sonic komt me ergens bekend van voor:P Veel succes en tot sluiskil:W

Jij toevallig een kruisschroevendraaier gevonden daarzo met blauw handvat(Facom)? Ben ik op die plek kwijtgeraakt :(, jammer dat je niet hebt kunnen knallen.

Neeh, heb niks gevonden dus zover,
als ik wat vind laat ik je het weten!
Inderdaad jammer dat ik niet heb kunnen knallen, ook jammer van je benelli wat er allemaal mee gebeurd is!

@ ruud

ja, ik ben het:P
heb je sinasappelsap nog bij me gehad:+

Neeh, heb niks gevonden dus zover,
als ik wat vind laat ik je het weten!
Inderdaad jammer dat ik niet heb kunnen knallen, ook jammer van je benelli wat er allemaal mee gebeurd is!

Haha alleen een constant overlopende carb en een poging tot diefstal meer niet :P

Kan je dan maybe eens aan Hecky vragen of hij 'm misschien heeft? Is een TE degelijke screwyoudriver om maar ff links te laten liggen :)

Vandaag nog eens een avondje gesleuteld. Het blok wat ik nu eronder heb, het jst blok, gaat als het goed is woensdag de deur uit. Hiervoor is al een ander blokje in de plaats gekomen,

Cilinder EPC/RST getuned
karter HJ tuned

Als alles goed is gaat het blok woensdag naar EPC om het in elkaar te zetten, maar ben aan het twijfelen om SD te gaan rijden en dus alles door EPC laat tune.
Heb trouwens al een SD blok liggen met velg, moet alleen gekotterd en getuned worden!

En trouwens, mijn frame is nu erg bagger gespoten maar zodra het vermogen er is worden als eerste de velgen bewerkt en daarna zal alles gepoedercoat worden ;)

Hier nog foto's ;

2ahh6wk.jpg

sgo9ac.jpg

2ykfcd5.jpg

29zamps.jpg

Last edited:
Kijk een aan :)
Betere basis iig haha, met dit setje is 7.1x gereden dus komt wel goed :W

Succes

edit: en laat je topic naam eens veranderen :P

Last edited:
@ wallie, dankje. Wat zou de nieuwe topic naam moeten worden? :P

@ Jordi, ja is van Alain geweest. staat als het goed is nog in het verkooptopic.

Status
Not open for further replies.
Back