Scooterspecial Sonic

Status
Not open for further replies.
Voorvork kan ik niets aandoen, en door die op te hogen oid zo ik niks onveiligs in,

over de achterstaaf integen geef ik je volkomen gelijk, maar ik zal het de komende tijd even mee moeten doen, Anders maar 6kant staal ergens bestellen en de onderlangse ophanging maar maken.

Niks onveiligs aan die achterstaaf oplossing??? Ik zou het afkeuren, je zet daarmee ontzettend veel buiging/moment op een las. (Grote kans dat ik ga keuren btw)

Niks onveiligs aan die achterstaaf oplossing??? Ik zou het afkeuren, je zet daarmee ontzettend veel buiging/moment op een las. (Grote kans dat ik ga keuren btw)

Ik had het over dat de voorvork nog onveilig is, achterstaaf is gelijk maar daar zoek ik nog andere oplossing voor ;)

@ hecky; Mun pa zegt dat onze leverancier dat ijzer niet heeft? Vrij raar maarja..
S.B.E. heeft het ook niet. Binnenkort dan maar kartzaakje proberen ofzo...

@ Blackrox, dat vind jij he, ieder zun eige mening :)

Dat is het zeker. Zou het zelf allemaal niet kunnen, dat moet ik ook toegeven.
Zelf zou ik het alleen anders aanpakken, maarja. ;)

Wil je niet de grond in boren, ik verkondig alleen maar m'n mening. :)
Het is aan jou om 't tegendeel te bewijzen.

Ik geef je ook volkomen gelijk daar niet van, maar ik ben zelf ook niet tevreden met hoe het nu zit, maar ik kan even niet anders. 6kant staal ben ik nu al een tijdje aan het proberen te regelen. En de achterstaaf was ook niet de ideale oplossing.

We zullen zien wat we de komende 3 weken gaan doen en hopen dat het goedkomt ;)

eerlijk gezegt vind ik dit een project van niks! maar dat ismijn meening

ik wens je veel suc6 dit jaar sbo!
je hebt nog veel te doen in die 20dagen!

gr raymond

Status
Not open for further replies.
Back