Scooterspecial Sonic

Status
Not open for further replies.
De beloofde foto's ;

i1wp6h.jpg

rswgsg.jpg

Kijk dat ziet er al een stuk netter uit zo :W
Ben benieuwd wat het gaat doen!!

Check je straks @ EPC

Scooter dus opgebouwd voor Sluiskil, daar eenmaal zaterdag aangekomen, echt niet geslapen met die idooot in mun tent! Heeft tot 3 uur liggen schreeuwen 8P ... en om half 5 begon de andere

insjrieve.. keure!!! |(

Maargoed, naar het rennerskwartier gereden daar alles uitgestald en begonnen met beunen.
De kickstarter liep aan, dus schijfjes tussen karterkap en blok gezet toen andere sproeier en kunnen gaan rijden.
Eerst run 10.0 dat was met 40 graden.
Toen wat kouder geprobeerd zo rond de 36 toen 8.8
Daarna steeds onder de 30 graden en daarmee 2x 7.9 gereden met 0.2 reactie. Het doel van onder de 8 is dus gelukt.

En Thinuz boeken is dus ook meteen gelukt +pippi+

Maargoed hoop voor de volgende keer gebankt te hebben en proberen rond de 7.xx te rijden.

en hopen dat ik wat betere foto's vind dan dit! :+

4q6hq8.jpg

29cqgdh.jpg

Als je misschien foto's hebt post ze gerust! :P

uuhm ik heb 5x vals gereden en 1 keer 8.5 met 0.2/3 ? reactie en een vacuum trekkende carb vanwege het volle overloop flesje :P en een koppeling die erg slipte.

maar boon t ding ziet er wel degelijk uit hoor, ff banken en dan komen die tijden wel ;)

Hopelijk onder de 8 in hengelo he thinuz!!

maar goed ik moet ook eens gaan banken, wil toch echt rond de 7/7.5 gaan rijden.

Maar hier nog foto's ;

155i58m.jpg

5e6eye.jpg

wckewg.jpg

24mercz.jpg

28wpb35.jpg

mmu1yo.jpg

Last edited:
Tot nu toe is hij nog niet aangelopen, zodra hij aanloopt moeten we de pootjes ietsje verlengen. maar dat zien we dan wel.

Tot nu toe is hij nog niet aangelopen, zodra hij aanloopt moeten we de pootjes ietsje verlengen. maar dat zien we dan wel.

En wat als je na 150 meter 115 rijd en flink in de voor rem moet? Weet niet hoe stijf je poten zijn maar aluminium kan wel buigen hoor..

Ik heb nu volledig massieve Alu staafjes, maar heb zondag 6 runs gemaakt en heb nog niet gezien/gemerkt dat die aanliep oid. Als het met het ophogen niet veilig is dan zal ik nieuwe poten moeten laten maken. Simpel...

Ik wil zelf ook niet bij 115 dat mijn vork afbreekt.

Jij schoot toch n keer door bij de start :D? was wel grappig om te zien haha

en je scooter ging ook behoorlijk fel weg. jmr dat je tijden tegen vallen.

Schoot ik door? Hoe bedoel je?:P

Scooter was inderdaad vrij fel, maar kijken wat de tijden op Hengelo gaan geven...

boon was weer lkkr om thinuz te boeken he jong
maar post de foto's van mijn hok ff op mijn project page
en kan ik zo ff langs komen voor het frame te late afvalle

haha, zeker :winner:

Maargoed, nog een kleine update.
Ben vanavond nog even gaan rijden, Heb de carb ietsje anders gezet en de uitlaat lekde dus heb de flens proberen op te vullen met een blikje :P

De sonic is nu een stuk feller dan in Sluiskil, maar hij lekt nog steeds?
Heb pas mijn karter gestraald en is nu alweer zo :r

Iemand een idee hoe ik dit nog kan oplossen?

Ow was dat ding van jou :P Heb hem wel zien staan, maar weet ook niet wie jij bent enz, stonden tegenover jullie :)

Status
Not open for further replies.
Back