This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooterrace Staphorst

Shirley, de race in Lelystad is nu op 25 augustus, hij is dus niet afgelast, alleen effetjes uitgesteld


Mocht ik tegen die tijd me rijbewijs hebben, dan kom ik ook die kant op (is alleen wat onwaarschijnlijk, maar goed
)
 
Originally posted by NastroAzzuro:
Shirley, de race in Lelystad is nu op 25 augustus, hij is dus niet afgelast, alleen effetjes uitgesteld

Shirley is dan nog op vakantie


Nog effe een vraagje:
Hoe de hell kom ik daar bij het circuit??? Want ik kan wel leuk en aardig naar Staphorst toerijden, maar als ik het circuit niet weet te vinden, dan heb ik er natuurlijk ook geen drol aan


Greetz
 
Ennuh, hoe ben ik nog meer herkenbaar? We komen met 2 of drie superlawaaiige scootz

Rob: jij weet neem ik aan wel hoe een HRR klinkt met een MHR-replica?

Greetz
 
Originally posted by Sugadaddy:
Je moet wel toegeven: hij kent het enige meisje van dit forum............


Razma is er ook nog en suzi klinkt ook als een meisjesnaam, maar weet niet zeker of suzi een meisje is, want meerdere personen beweren dat zij een gozer is, maar ik weet het niet...

Greetz
 
als je staphorst binnenkomt, moet je ergens achterin links af...is langs het spoor, kan niet missen.
 
Originally posted by Sugadaddy:
Ze schijnen daar flink zwarte kous te zijn daar in Staphorst... No offence

Erm........zwarte kous? Bedoel je gelovig? Dat zei mijn pa ook.

Greetz
 
wat dacht je waarom we op maandag rijden? en niet op zondag ofzow?

moet je voor de gein eens door staphorst knallen op een zondag met een vette scoot, kun je lachen


rijssen trouwens net zo
 
Originally posted by scooterracer:
als je staphorst binnenkomt, moet je ergens achterin links af...is langs het spoor, kan niet missen.

Kan het nog vager

Dus als ik het spoor heb gevonden, dan moet ik langs het spoor rijden? Dan moet ik het wel weten te vinden

Ze vragen er geen toegangsgeld toch?

Greetz
 
staphorst is niet zo groot, ik weet zelf ook niet precies waar het is, maar je kan altijd iemand in staphorst vragen weet het vast wel.

Enne ja dat klinkt wel aardig had ja daantje een hebo gara met mhr replica

oja daantje heb je nrx als een geprobeert ??
 
ik denk dat ik het zeil maar over de aanhanger heen doe want als je in staphorst met een racescoot op je aanhanger de weg kwijt raakt heb je nog kans dat je wordt afgetuigt door die mensen daar


er zijn wel eens mensen achterna gezeten geloof ik
maar dan was de race op zondag
 
Originally posted by rob:
oja daantje heb je nrx als een geprobeert ??

Nope, ga ik morgen doen
Dan heb ik de hele dag vrij van werk
Anders moet ik vanavond weer gaan kutten en daar heb ik geen zin in

Morgen heb ik de hele dag nog en kan ik die nrx meteen afstellen.

Greetz
 
In Staphorst zijn volgens mij alleen die poppetjes uit de afgelegen boerderijen nog echt extreem... met klederdracht eznow
Me pa had daar nog zo'n mooi 'goeie ouwe tijd' verhaal over
Wassie samen met een maat op een of ander vaag brommertje dat voor geen meter optrok en daarmee moesten ze wel us op zondagen door Staphorst
Altijd hetzelfde: ze kwamen er langs, geen enkele kerkganger die aan de kant ging, moest dat brommerding weer helemaal van 0 af optrekken
dus toen gewoon maar een x hard op de menigte afgereden
iedereen stoof aan de kant
stomme grefoos


Maarreh.. instaphorst heb je vlakbij de snelwegafrit (bij viaduct) een hotel-restaurant. Toen ik er vorig jaar kwam kwam ik via daar Staphorst binnen (vanaf Meppel) dat hotel lag aan mijn rechterhand... toen was het simpelweg een straat links en dan weer rechts (ofsowiets, weet niet meer precies) maar vanaf daar zul je vast wel meer scooteraarzen zien
gewoon volgen, komt alles goed


Toen ik der vorig jaar met SR-Fanatic heen reed stond er echt een vet motortje daar bij het stoplicht
trekt em effe met een vette wheelie weg, niet normaal
 
Daar is al een topic over.
Ennuh, op de racedag staan er ook op meerdere plekken bordjes in het dorp. Was trouwens vet, opeens reden Nastro en ik een groep van 30 lui naar het circuit toe
 
Originally posted by SR-Fanatic:
Daar is al een topic over.
Ennuh, op de racedag staan er ook op meerdere plekken bordjes in het dorp. Was trouwens vet, opeens reden Nastro en ik een groep van 30 lui naar het circuit toe

Ik natuurlijk de man met mijn Benelli onbegrensd met spiegel