Scooterrace Staphorst

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Wel door mij, want ik ben er natuurlijk wel...

Greetz.

Bart, ga je ook naar Staphorst dan??
smile.gif

ow, dan ga ik wel naar valkenswaard, hoef ik tenminste niet zo ver, 400 km op 1 dag vind ik toch iets TE veel van het goede
smile.gif

zijn er trouwens ook races met schakels na de scooterrace ofniet?

Originally posted by Jasper:

ja, en die schakels zijn vet!! en die naaien hard sow, niet te zoetjes. er reden ook 2 derbi's mee in de formuleklasse(ik weet niet of het zo heet maarja) en bij de expi's heb ik geloof ik geen derbi's gezien(wel een hoop RS'en en een motohispania
smile.gif
)

phat, en die zijn er dus ook in valkenswaard 12 augustus? dan kom ik ZEKER, paar pics van die derbi's maken
smile.gif

Originally posted by Gijshouwen:
ja, en die schakels zijn vet!! en die naaien hard sow, niet te zoetjes. er reden ook 2 derbi's mee in de formuleklasse(ik weet niet of het zo heet maarja) en bij de expi's heb ik geloof ik geen derbi's gezien(wel een hoop RS'en en een motohispania
smile.gif
)

Veel RS'en?? ik heb er vorig jaar in Staphorst maar een paar gezien... er rijden toch veel meer van die vage Honda NSR's mee???

Originally posted by NastroAzzuro:
Veel RS'en?? ik heb er vorig jaar in Staphorst maar een paar gezien... er rijden toch veel meer van die vage Honda NSR's mee???

ja er rijden ook veel van die vage honda's mee maar ook veel RS'en

Originally posted by Jasper:
ow, dan ga ik wel naar valkenswaard, hoef ik tenminste niet zo ver, 400 km op 1 dag vind ik toch iets TE veel van het goede
smile.gif

Sow Jasper, je gaat toch maar niet? Je bent dus geen echte bikkel
tongue.gif

Ik ga waarschijnlijk wel, met een maat van me (pikzwarte neger, maar zeker een koele gast
smile.gif
) en misschien m'n broertje...

Greetz

Originally posted by rob:
ok dan daantje, dan zie ik je daar vast nog wel !

zekers! ik spreek je daarover ook nog op de icq
wink.gif

Oh ja en voor degene die wel komen en niet weten hoe ik eruit zie:
Ik 1
Ik 2
Ik 3
Ik ben alleen op de foto nog een beetje witjes, maar das lekker bijgebruind
smile.gif

Dus wees niet bang en kom een praatje met me maken
wink.gif

Oh ja, en in plaats van die dikke Nichelson jas, heb ik een dunnere aan, maar ook zwart met wit, met een dunne platte kraag (staat ook omhoog
smile.gif
)

Greetz

[This message has been edited by Daanje_70MHR (edited 31 May 2001).]

Daan, ik loop wel achter de vrouwen aan, die weten je toch altijd te vinden?

Of waren dat nou juist de homo's?
wink.gif

smile.gif

Originally posted by SR-Fanatic:
Daan, ik loop wel achter de vrouwen aan, die weten je toch altijd te vinden?

Of waren dat nou juist de homo's?
wink.gif

smile.gif

Die mokkels komen natuurlijk automatisch op mij af
smile.gif
Ze horen het oh zo geile geluid van mijn scoot en ik kan daarna geen eens rustig m'n helm afzetten en ze vliegen me al om de oren
smile.gif
Ik ben gewoon een lustobject voor vrouwen
wink.gif
Je hebt het of je hebt het niet he?!

Ennuh wrom denkt iedereen nou ineens dat ik aantrekkingskracht heb tav homo's?! VDM vanmiddag op de MSN, nu Rolf. Jah, ik weet dat ik lekker ben
rolleyes.gif
maar schijnbaar vinden mannen dat ook! Yuk!

Greetz

Heeey mensen, daar ben ik ook weer es.
Ik zal dit jaar volgens mij naar geeneen race kunnen, jammer.
Ik zou naar die in Lelystad gaan, maar die ging weerniet door door die stomme MKZ, naar Staphorst ken ik niet, zit ik lekker in Duitsland, en In Valkenswaard ken ik ook niet, ik sta dat weekende wel op de camping in Valkenswaard, maar 132 augustus heb ik een wedstrijd (van zwemmen) in Eersel, dus ken ik weeeer niet.
Zijn er verder nog meer racen?
Nou, ik denk niet dat ik meer kom voor de komende 4 dagen, ik ga lekker naar Duitsland, dusse Auf Wiedersehen of zoiets.

Heeey mensen, daar ben ik ook weer es.
Ik zal dit jaar volgens mij naar geeneen race kunnen, jammer.
Ik zou naar die in Lelystad gaan, maar die ging weerniet door door die stomme MKZ, naar Staphorst ken ik niet, zit ik lekker in Duitsland, en In Valkenswaard ken ik ook niet, ik sta dat weekende wel op de camping in Valkenswaard, maar 12 augustus heb ik een wedstrijd (van zwemmen) in Eersel, dus ken ik weeeer niet.
Zijn er verder nog meer racen?
Nou, ik denk niet dat ik meer kom voor de komende 4 dagen, ik ga lekker naar Duitsland, dusse Auf Wiedersehen of zoiets.

Back