Scooterrace Staphorst

Herkenbaar busje?.. mja, nogal :o)
maar ik kom maandag met auto, want busje rijdt max. 120 en dan verbruikt ie 1:5

Effe auto van ma lenen :p

ik heb het idee dat scooterracer, joor en jorick ook heen gaan
tongue.gif

Waar kunnen de Staphorstgangers aan herkend worden??

Ik ben scooterloos
redface.gif
maar je kan me herkennen aan Georgia Tech Yellowjackets jas (als het tenminste niet te warm is) en een zwart/groen Boston Celtics petje
smile.gif

Originally posted by NastroAzzuro:
Waar kunnen de Staphorstgangers aan herkend worden??

Ik ben een naaktrijder op een X8R-S
smile.gif

Owkee, effe serieus. check mijn foto maar op mijn site Nastro. Dan weet je hoe ik eruit zie.
Alleen ben ik nu wel lekker zongebruind, dus ben een bronze god
smile.gif
Donker stekelig haar, wenkbrauwpiercing, 1.84m lang, misschien tegen die tijd een tongpiercing
smile.gif

Greetz

Originally posted by Jasper:
ik meen het hoor, ben hier maar om 6 uur, ik ga wel mee...............
smile.gif

biggrin.gif
dus ik moet eerst naar zuid nederland rijden en daarna meteen door naar het noorden?
Maar je bent echt serieus? Meeten in Ede (ligt een beetje centraal voor ons), en dan vauit daar doorsjeezen richting Zwolle en Staphorst....
Misschien dat Sjoerd ook meekomt vanuit Ede?

Greetz

holy shit, das eigenlijk best wel ver kom ik net achter, iets van 200 km............ nah sorry is IETS te ver, ik d8 meer aan 125-150..............

holy shit, das eigenlijk best wel ver kom ik net achter, iets van 200 km............ nah sorry is IETS te ver, ik d8 meer aan 125-150..............

Kom op Jasper! Je bent toch een echte bikkel
wink.gif

En wat de hel wil je anders op een 2e pinksterdag doen? Naar de meubelboulevard?
biggrin.gif

Kan je net zo goed samen met mij er naartoe sjeezen. Is nog leuker ook...

Greetz

erm, heb je gelijk in........ maar hoe laat is die race en hoe laat afgelopen? wel duur aan benzine ben ik bang
frown.gif
en aangezien ik niet echt strak in de financien zit de laatste tijd, zeg maar BLUT (bijna zakgeld, maar is maar 40 piek, bwegh, heb nog 10 dus 50 totaal lukt dat?
biggrin.gif
) 400 km dus met 1:25 = 16 ltr a zeg maar 3 piek = 58........... hmmmmmm, leen wel ff wat $$ van mijn broer
smile.gif

Jij rijdt nog met 50cc. Ik met 70cc. Dat zuipt een stuk meer. Maar ik krijg morgen toch weer cadeaubonnen van werk en ruil die in bij mijn moeder voor CA$H
smile.gif
Dan heb ik weer 100 piekies
smile.gif
Genoeg voor benzine en een fles met olie (Castrol TTS)
smile.gif

Dus roep maar. Kom je of kom je niet...

Greetz

dat 50/70 verhaal gaat niet echt op, met 70cc reed ik ook 1:25............ maar scoor ook wat van die bonnen voor mij
smile.gif
mwoah, ga wel ff werken zaterdag en dan gelijk $$ vragen, beetje spitten in de tuin is toch al snel 25 waard
smile.gif
en 's morgens ff op de zaak tuinieren, beetje gras maaien enzow
smile.gif
en anders leen ik wel wat, maar dit betekent wel dat ik vanaf dinsdag en de rest van de maand niet kan brommen
frown.gif
, of ik moet ergens geld vinden, maarja, zo'n race is ook wel geinig om eens te zien
smile.gif

Hmmz, ja ik ben te herkennen aan het feit dat ik wel naast die lange malloot van een Nastro loop (hij is behoorlijk lang
smile.gif
) en waarschijnlijk komt Carma ook mee, dus we zijn met z'n drieën. Hier nog ff link naar pic van me and Nastro voor iedereen die een praatje wil maken
smile.gif

[edit]This pic was deleted on the request of NastroAzzuro[/edit]
smile.gif

Woont er ook iemand vlakbij het circuit? kunnnen we daar aan het bier
smile.gif

[This message has been edited by SR-Fanatic (edited 31 May 2001).]

holy shit, valkenswaard is wel HEEL dichtbij, km of 70 denk ik, ARGH! ik d8 dat dat ergens in limboland lag, DOH!

SR-Fanatic: waarom moest je nou perse die gare kutfoto er op zetten?

Mgoed... als Carma ook mee is herken je ons wel
tongue.gif
Nu alleen nog effe uitvinden hoe de fuk we vanaf Meppel met de bus vlakbij het circuit komen...

holy shit, valkenswaard is wel HEEL dichtbij, km of 70 denk ik, ARGH! ik d8 dat dat ergens in limboland lag, DOH!

het circuit ligt bijna in belgie maar in augustus heb je weer een kans dan zijn er weer races. dan kun je er alleen niet door mij uitgereden worden want dan ben ik er nl. niet(vakantie)

Back