Scooterist Magazine (D) per SMS !

... en daar zijn we weer met wat revolutionairs !

Scooterist Magazine is een nieuw pocketformaat scootermagazine uit Duitsland (en dus ook in het Duits voor alle duidelijkheid) en kan je nu bestellen per SMS. Deze service zal binnenkort ook overgenomen worden voor Duitsland zelf, maar hier kunnen we het al aanbieden !

Er staan race- en sprintfoto's in, meetings etc.
44 pagina's dik en ongeveer 10cm x 15cm groot.


Hoe bestellen ?
Zend een sms met :
sticker magazine + je naam + je adres
naar 3434 (NL) of 7780 (B)

Kosten : 1,5 Euro (inclusief verzending)
Let wel : sticker en magazine los van elkaar !
(sorry voor het keyword 'sticker' tijdelijk...)

scooterist_magazines.jpg



Aangezien het hele SMS systeem prima doet wat we gehoopt hadden en alles snel behandeld kan worden kijken we naar steeds meer mogelijkheden zoals dit. Zo kunnen de kosten laag blijven en de fun in de scene groter +ralf+
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

even tussendoor, voor er gezeikt gaat worden richting Razma of Kenny, wegens het niet beantwoorden van mails, pm's, stickeraanvragen enz..

gisteravond is zoals iedereen weet de omgeving tussen den bosch en tiel getroffen door een stroom storing wat gevolg was van een helicopter crash, kenny en inne wonen in dat gebied en zitten dus zonder stroom, ik hoop dat iedereen hier begrip voor heeft, ze hopen rond de middag weer stroom te hebben.


gr. Johan.
 
Ik heb het blaadje binnen, er was iets fout gegaan bij de post, vandaar dat hij er wat later was! Maar heb een vraag, komen deze acties er nog vaker?
 
even tussendoor, voor er gezeikt gaat worden richting Razma of Kenny, wegens het niet beantwoorden van mails, pm's, stickeraanvragen enz..

gisteravond is zoals iedereen weet de omgeving tussen den bosch en tiel getroffen door een stroom storing wat gevolg was van een helicopter crash, kenny en inne wonen in dat gebied en zitten dus zonder stroom, ik hoop dat iedereen hier begrip voor heeft, ze hopen rond de middag weer stroom te hebben.


gr. Johan.

.. even lezen twee posts boven je lezen en je weet het antwoord. Ondertussen hebben we weer stroom, maar we hebben gemerkt dat alles vertraagd is met de post.
 
Eergister verzonden ? Toen was het zondag en lijkt me logisch dat we dan niets verwerken toch...

Dan is ie wellicht gisteren weg gegaan en door de kerstdrukte duren bijna alle verzendingen een dagje of max. twee langer. Dus lijkt me gewoon normaal
 
Back
Top