ST.net Magazine verkooppunten !?

Aangezien we bij het verdeelcentrum kunnen melden waar jullie géén magazine kunnen vinden gaan we daar ook echt gebruik van maken.

DUS... bij welke boekhandel of benzinestation hebben ze geen ST.net Magazine op voorraad, maar wil je 'm daar toch in de toekomst halen ? Laat het hieronder weten !

Naam boekhandel of benzinestation + natuurlijk de plaats (liefst met adres)

DUS NIET REAGEREN MET 'hier ligt ie ook niet', MAAR WEL MET DUIDELIJKE INFORMATIE

Wie wil weten waar het ST.net Magazine wel te koop is in jou buurt ?
Bel even 0161/45 78 00 en er wordt opgezocht welk verdeelpunt het dichtsbij is !

Thnx...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Le Grand Bazar
Hoofdstraat 46
4484 CG Kortgene

ze hebben hem niet liggen hier, maar het is ook niet echt een boekhandel, alhoewel ze een groot assortiment aan boeken en tijdschriften hebben
 
Boek & Blad Boekhandel
De Swaenenborgh 12
7941BD Meppel

Hier hebben ze hem wel, en ook altijd mooi optijd :)

Oeps.... verkeerd gelezen :X
 
lijkt me absoluut niet de juiste plaats om hier te reageren ?
Zend of een mail of reageer in het juiste topic !!!!

Daarbij heb je volgens deze post pas 29 december betaald en aangemeld. http://forum.scooterforum.net/forum/2180866-post93.html

Je krijg pas van komend nummer het magazine in de bus, aangezien alle abo's al verwerkt waren voor dit derde nummer natuurlijk. Vanaf dat het magazine uit is worden de huidige abo's verzonden en aanmeldingen erna worden meegenomen naar het volgende nummer. Logisch lijkt me.

Weer ontopic graag.
 
Inne, kan je hier aangeven waar je het magazine wel zou willen zien..?
Ik bedoel, hij is hier niet bij mijn benzinestation en meerdere boekewinkels hebben hem niet. echter, een paar dorpjes verder en de bruna heeft hem daar wel..
Is het dan nodig om te reageren of is dat alleen mogelijk voor mensen die ECHT niet aan een magazine komen?
 
ben je al in contact gekomen met aldipress of betapress dit zijn de leveranciers van tijdschiften voor boekhandel, sigaretten shops en zelfs supermarten.
 
ben je al in contact gekomen met aldipress of betapress dit zijn de leveranciers van tijdschiften voor boekhandel, sigaretten shops en zelfs supermarten.

Beta press doet de verdeling voor ons :rolleyes:

@ Daan. : ja, aangeven waar je'm niet kan krijgen, maar waar je hem wel wil kopen :)
(dus lekker in de buurt)
 
De Golff Supermarkt te 's-Gravenpolder
Klimopplein, 4431 EJ 's-Gravenpolder
tel: (0113) 311775

ze hebben wel tijdschriften maar geen st.net
 
vooral hier in bij het benzine station zou het geweldig zijn je kan hier ook niet een ander blad halen dusja

PicoBello
Krimpen aan den IJssel
(is er maar 1tje)

Of zoals Menace zei Bruna @ Rotterdam Centraal
 
Back
Top