RIP ST.net Magazine ...

De knoop is doorgehakt ! De stekker gaat eruit. Ondanks de (aantoonbare) succesvolle verkoop van het magazine vanaf het eerste nummer al hebben we toch besloten dit project aan de kant te schuiven.

Hiervoor zijn twee ontzettend belangrijke redenen geweest. Een magazine ontwerpen, de teksten schrijven en alles tot een goed geheel brengen is ongelooflijk veel werk. Dat wisten we vooraf uit ervaring en was het ons toch allemaal waard het project te starten. Alleen hadden verschillende partijen duidelijk beloofd hun steentje bij te dragen wanneer we dit ook zouden doorzetten. Jammer genoeg is het bij woorden gebleven en zijn de daden uitgebleven. Niet alleen onze uitgeverij heeft ons weinig tot niets bijgestaan met de beloofde hulp, maar ook verschillende importeurs en scooter related bedrijven hebben beloftes gemaakt die ze niet hebben waargemaakt. Genoeg redenen voor ons om er mee te stoppen. Dankzij een flink wurgcontract bij de uitgeverij kunnen we tot het verlopen van deze stapel papier niets anders doen dan wachten tot er een datum verstreken is...

Wel willen we iedereen van harte bedanken die wél in het project hebben geloofd en ons alle hulp hebben geboden de eerste drie nummers tot een succes te maken. Bijna alle reacties waren uitzonderlijk positief en alle drie de magazines hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van de scooterscene zoals het nu is ! Dankjewel nogmaals aan deze mensen !

Voor iedereen die het magazine gelezen en gekocht heeft. Bewaar het ! Voor mensen die ze na een tijdje toch willen wegdoen, verkoop ze op het forum ! We hebben ontzettend veel vraag naar nabestellingen (letterlijk tientallen), maar de uitgeverij heeft geen exemplaren apart gehouden...

Persoonlijk is dit voor mij een erg zware beslissing geweest. Ik leef met de scooterscene, ik hou van creativiteit, artikels schrijven, foto's maken en het magazine was iets waar ik persoonlijk erg bij betrokken ben geweest. Het heeft dagen, nachten en uren van stress geweest, maar na de druk was ik altijd erg blij met het resultaat, maar nog meer door alle reacties die er op kwamen van jullie ! Jammer genoeg hebben importeurs, fabrikanten, dealers en onze uitgeverij het verder voor ons onmogelijk gemaakt dit verder te zetten....

Greetz,
Inne Meys

Praktisch voor abonnees:
Je hebt recht je geld terug te krijgen van uitgeverij Motoretta. Via email zijn ze te bereiken @ abo@motoretta.de. Wij hebben hier geen cent van gezien en alles was in hun handen, dus wij kunnen jullie hier ook niet verder mee helpen...
 
Advertisement - register to remove this

Jammer jammer... Vond eindelijk dat er eens een kwalitatief goed blad op de markt was over scooters. Een keer wat anders dan, het toch vaak jammere, Scootin'. :)

Inne al voorzien van deel 2? Anders wil ik je mijne wel opsturen. :)
 
Ik zoek zelf nog een Magazine #2
Die heb ik verkocht aan iemand aangezien Motoretta had beloofd me nieuwe te bezorgen die (zoals al de rest) nooit gekomen is. Ik heb dus zelf m'n eigen magazine niet meer. Dus mocht iemand een #2 willen schenken zou ik dat erg waarderen !

ik neem zondag 1 voor je mee:W

keek al uit naar het volgende nummer, jammer dat het zo gelopen is. heb er ieder geval van genoten:)
 
echt zonde...moeten we weer naar dat andere waardeloze blad gaan kijken...ST.net mag. was gewoon super. mooie nuttige artikels, serieuze onderwerpen en echte specials...

echt jammer....


Bob
 
wel jammer... was zo het enige hier in belgie dat goed was om te lezen over het scooter wereldje, want die andere scootin nee dat is het toch niet.
maar begrijp de keuze hopelijk dat het nog terugkomt ooit...
 
Hmz, heb de tijdschriften eigenlijk volledig gemist door een desinteresse in scooters.
Van de week nog een hele stapel oude scootin's doorgelezen, wat een meuk :D
 
Inne, als je naar mij ook een #1 editie kan opsturen, of meenemen naar Emmen, heel graag! PM maar wat je makkelijker vind. Thanx alvast, en jammer dat je ermee ophoudt :(
 
zonde dat de stekker er uit gaat, heb alle 3 de magazines al vaker doorgebladerd dan alle scootin' mags bij elkaar:p

stonden gewoon toffe projecten in, toffe reviews en altijd handige tech tips.

ik blijf stiekem hopen op een herstart ooit :)
 
Zonde van het toch meest vooraanstaande scooterblad van nederland en belgie. Slechts drie edities oud, maar toch qua inhoud beter dan alle jaargangen van de concurrenten bij elkaar.
 
Back
Top