ScooterBase.net flimpjes !

Het is nu ook mogelijk om je ScooterBase.net profiel een filmpje up te loaden.

http://www.scooterbase.net

Hoe werkt het ?
>> ga naar 'mijn profiel'
>> selecteer bij welk profiel je het filmpje wil plaatsen
>> ga naar het tabblad videos
>> en uploaden maar :) (tot 16mb)
(je kan ook eventueel nog een extra omschrijving erbij zetten)

+ralf+

Have fun ;)
 
Advertisement - register to remove this

Inne heel erg bedankt! Ik wil nog een aantal dingen toevoegen:

Limiet
Er is een limiet van maximaal 1 video opgelegd. Dit voornamelijk omdat het video-upload-proces geen licht proces is voor onze server (draait niet op dezelfde server als het forum). Wij willen eerst even kijken wat het gaat doen, en wellicht schroeven we het limiet in de toekomst op naar meerdere videos.

Beta!
Er zijn nog niet enorm veel sites die deze techniek in huis aanbieden, en kunnen er nog een paar kleine problemen onstaan. Het kan dus voorkomen dat de video die jij upload niet werkt. Ik zou het daarom erg waarderen als bij jou dit het geval is je de volgende informatie in dit topic of nieuwsbericht @ scooterbase vermeld:

- Hoe groot het bestand is (in KB en MB)
- Extensie (.avi, .mpg, .wmv, etc etc)
- Als je het weet, welke codec(s) het bestand heeft
- Hoe lang de video duurt
- E.v.t. met wat voor toestel de video gemaakt is (camara + type, of telefoon toestel etc)
- alle eventuele foutmeldingen die je krijgt

Met deze informatie kunnen wij proberen het systeem perfect te maken, zodat iedereen zijn filmpjes kan uploaden!

Regels
Er zijn wel regels maar deze zijn (denk ik) vanzelf sprekend:

- De video moet scooter gerelateerd zijn
- De video moet minimaal 5 seconden zijn, en gerelateerd tot jouw scooter(profiel)
- De video mag ondanks het voldoet aan bovenstaande regels geen aanstoot gevende of racistische beelden of geluiden bevatten.

{! {! Iedereen veel plezier! {! {!
 
Ik dacht vanmiddag al zoiets te zien :p maar toen stond het nog niet hier.... Nou vet hoor super idee... Hoop alleen niet dat het ten nadeel is van de snelheid van de server.


goed werk :D
 
Als dat het geval is, zullen we naar een oplossing zoeken. Ook zijn we bezig met een aantal adverteerders om zo de kosten te kunnen drukken om nieuwe server te kunnen aanschaffen!
 
Back
Top