ErwinM. Trotse Tukker! 12 February 2007 #101 Afstand 116,9 km. Reisduur 01:39 hmm moet er wel even over na denken of ik kom Nog vrijwilligers uit overijssel waar ik achter aan kan touren? geen zin om hele rit beetje in me uppie rond te rijden
Afstand 116,9 km. Reisduur 01:39 hmm moet er wel even over na denken of ik kom Nog vrijwilligers uit overijssel waar ik achter aan kan touren? geen zin om hele rit beetje in me uppie rond te rijden
'Lars Skyline Euner 12 February 2007 #106 ErwinM. said: Afstand 116,9 km. Reisduur 01:39 hmm moet er wel even over na denken of ik kom Nog vrijwilligers uit overijssel waar ik achter aan kan touren? geen zin om hele rit beetje in me uppie rond te rijden Click to expand... Die beschrijving gaat natuurlijk nogal uit van een lage snelheid zo te zien, constand 120 en je bent er in een uur. Last edited: 12 February 2007
ErwinM. said: Afstand 116,9 km. Reisduur 01:39 hmm moet er wel even over na denken of ik kom Nog vrijwilligers uit overijssel waar ik achter aan kan touren? geen zin om hele rit beetje in me uppie rond te rijden Click to expand... Die beschrijving gaat natuurlijk nogal uit van een lage snelheid zo te zien, constand 120 en je bent er in een uur.
ErwinM. Trotse Tukker! 12 February 2007 #110 Jules said: ik Click to expand... oke, maar dan zien je wel de hele tijd een zwarte 205 in je spiegel want ik denk dat ik je polo'tje dan niet bij kan houden
Jules said: ik Click to expand... oke, maar dan zien je wel de hele tijd een zwarte 205 in je spiegel want ik denk dat ik je polo'tje dan niet bij kan houden
aC'88 push it to the limit 12 February 2007 #112 'LarX said: met 186 km/h ben jij er ook in een uur :* Click to expand... Mag je wel zo hard rijden in NL? :+
'LarX said: met 186 km/h ben jij er ook in een uur :* Click to expand... Mag je wel zo hard rijden in NL? :+
Kurei Well-Known Member 12 February 2007 #114 BoydM said: Wat nou scooterforum 8P eerder ex scooter rijder maar hang nog steeds in GC gedeelte en heb een auto forum Click to expand...
BoydM said: Wat nou scooterforum 8P eerder ex scooter rijder maar hang nog steeds in GC gedeelte en heb een auto forum Click to expand...
aC'88 push it to the limit 12 February 2007 #116 'LarX said: Alleen met RHD auto's Click to expand... :'( sorry, kan ik niet komen
Jules Banned 12 February 2007 #117 ErwinM. said: oke, maar dan zien je wel de hele tijd een zwarte 205 in je spiegel want ik denk dat ik je polo'tje dan niet bij kan houden Click to expand... Tis niet de bedoeling dat ik hard ga rijden met dat ding :X heb me lesje wel geleerd
ErwinM. said: oke, maar dan zien je wel de hele tijd een zwarte 205 in je spiegel want ik denk dat ik je polo'tje dan niet bij kan houden Click to expand... Tis niet de bedoeling dat ik hard ga rijden met dat ding :X heb me lesje wel geleerd
R-R5 papaya puree 12 February 2007 #119 Ik kijk 't ff aan. Maar die ST is toch niet van jezelf? Kan ik ook lekker pimpen met m'n mams Golfje :+ (Die overigens naar eigen ervaring gruwelijk zoek wordt gereden door een ST :X)
Ik kijk 't ff aan. Maar die ST is toch niet van jezelf? Kan ik ook lekker pimpen met m'n mams Golfje :+ (Die overigens naar eigen ervaring gruwelijk zoek wordt gereden door een ST :X)