This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Als wij gaan dan past het er misschien wel bij
Licht er een beetje aan of we de scooters nog beiden in elkaar hebben staan rond die tijd.

Wat is het nou precies ? Alleen Top 5 sbo mag daar rijden ? Of alle rijders die sbo gereden hebben dit seizoen ?
Beter reageert kenny even, of iemand die het zkr weet !

Edit : Net even wat duits gelezen ! Iedereen kan rijden, mits je onder de 18 ben, dan moet je een handtekening hebben van je ouders of zoiets ! Ben je geen lid van dssc of sbo dan kan je voor 12 euro vrijdag/zaterdag gewoon sprinten ! Zoiets maak ik ervan !

Last edited:

idd aleen moet het volgens mij wel van te voren geregeld worden. Ik heb gemailt maar nog geen reactie.

Gr,
Tom

Als SBO zullen we dit jaar niet tussenkomen voor de inschrijvingen tijdens dit weekend. Vorig jaar hebben we dat wel gedaan en weer waren er mensen die OF niet kwamen opdagen OF de regeltjes die we hadden gegeven aan hun laars lapten. Dit jaar moet iedereen zelf maar kijken hoe hij/zij het regelt. Wij doen al het werk niet meer...

Maar ter info: kan best zijn dat je er het hele eind heen rijdt om één maal te rijden... of zelfs niet...

Servien aangezien jij wat hebt gelezen en ik geen woord duits spreek wil ik even weten of je ook hebt gelezen of je nou van tevoren in moet schrijven?

Ik begrijp er nu helemaal niks meer van zeg maar.

En als het in principe net zo gaat als in Hockenheim kan je zo vaak rijden als je wil geloof ik...

Ik kan wel mailen, maar niet in het duits.