scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Oh dan heb ik naar die dikke gemaild, maar ik zei op het circuit nog tegen Steffan van: heej ik heb je gemaild van het scooterforum.net. hij herkende het toch. Maargoed ik heb ook naar meerdere adressen gemaild, dus waarschijnlijk vandaar.

Nja

PS: mail gesprek ging met Stephan Reintgen

Last edited:
Het was een super onvriendelijk persoon, ik denk het meest onvriendelijk persoon die ik ooit ben tegen gekomen. Hij sprong bijna op mn motorkap toen we voor die poort stonden.

dat komt door de dingen die er vorig jaar gebeurd zijn. of denk je dat die mensen dat alweer vergeten zijn? hij is niet de vriendelijkste persoon nee, maar door dingen zoals vorig jaar zal dat niet echt minder worden ook.

dat komt door de dingen die er vorig jaar gebeurd zijn. of denk je dat die mensen dat alweer vergeten zijn? hij is niet de vriendelijkste persoon nee, maar door dingen zoals vorig jaar zal dat niet echt minder worden ook.

Wat heeft dat met ons te maken als ik vragen mag? Aan het eind toen we eerder weg gingen was ie wel heel erg aardig en probeerde hij ons ook over te halen om te blijven. Aan het begin was er wat verwarring aangezien wij van niks wisten qua inschrijving en huren van pitbox. Hij was daar pissig over en zei dat we dat konden weten aangezien alle info naar Kenny en Inne was gestuurd. Ik weet niet hoe dat zit, maar zo is het ons verteld.

Dat die ME geweest is of zo bedoel je Kenny? Dat waren toch Duitsers die ruzie kregen of zo? Toen wij aankwamen wilde hij ons niet eens dingen uitleggen of vertellen, Vas, Heiko en Mossaab hebben lang met hem moeten praten in die caravan voordat we met de auto's het terrein op mochten, we kregen daar ook pas info over een pitbox waar we niks van wisten. Toen de rest aan kwam heeft Tom weer moeten praten zodat die weer door konden.

Hij zei idd dat alle info die wij nodig zouden hebben naar jullie gemaild was, was ik ook nog wel benieuwd naar ja. Vandaar dat hij ook niet begreep dat wij daar zomaar stonden zonder kaarten en de nodige info.

ze zijn niet vergeten dat er vorig jaar: de stekker eruit is getrokken, er fikkie is gestookt, er is gevochten door nederlanders en nog een aantal dingen door nederlanders is uitgevreten. net zoals wij anderen over 1 kan smeren doen hun dat ook. het maakt verder niet uit om het daar nog over te hebben iig. ik wil alleen maar aangeven dat hun wat terughoudend worden door dat soort dingen.

de enige info die ik heb gehad over de pitboxen was dat er 250 euro huur betaald moest worden en 250 euro borg. ik heb toen gezegd dat er waarschijnlijk niemand op zat te wachten dan. verder heb ik gezegd dat wij niks zouden regelen verder. daarna ook niks meer gehoord vanaf die zijde over het SA weekend.

ik hebdie wel zien rijden, maar kwam niet onder de 7 geloof ik. hij was Erg traag weg.

fastest was 7,2 (1 ride ever with this engine on the zip,but the wheelbase is to long is hard to drive > the slowest was 8,0 that was with full throttle at the start all antothers runs was with 1/2 gas ) ,torque was 25nm with 32hp/10.190rpm on backwheel non big bore no nx next year with new frame and shorter wheelbase and Nx ;)

i think the engine brings 34 on backwheel (without gas) when the rpm goes down ,but i didnt have s.we 11,5gr rolls in my box only more or lighter ;( but i was happy with the peak (i seen big bore maxis with 34 on b.wheel and much higher timings) ;) its ok so i think

http://videos.streetfire.net/video/kaina-allstar-on-dyno-and_189862.htm

Last edited:
5:50 Dennis en daarna Heiko die bijna valt met 1 voetsteuntje :P En daarna die maffe 2 bigbore die nonstop het gas houdt terwijl ie bijna in de hekken vloog, wel lange wheely :D

Gas los kennen ze niet :D

echt te gaaf om te zien elke keer dat die duitsers gave weekenden hebben, en ze zijn allemaal gek op de poppetjes jah whaha geweldig om te zien altijd wat ze er voor doen :W

223-1188417873.jpg

223-1188417856.jpg

That slider was:~:love::love::love: good job whit it9||6

Back