scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Daarom moesten wij naar die plaatselijke discotheek omdat al ons bier op was en de bar het hotel dicht was. Wiegers versier kunsten bij de balie hielpen helaas niet :p

Nee, daardoor moesten we rap wegkomen bij de bar. Mevr werdt beetje boos op Wiegah :P

@ Thunderblade, ze rijden met verschillende. Met koelvinnen, koelvinnen voor de helft en heb ook geheel afgedraaide gezien...

Er reedt gewoon een auto rond die de kapotte scooters telkens ophaalde, zo groot was het circuit :P

Yes, and so nice it was.
On the first day I ran out of fuel on late friday afternoon.
I was number 895 to be picked up and was taken back to the pits.
And this was on friday...

P.S. Anybody having a clip of my Runner on the track or in the pits?
269217_l.jpg

P.p.s. Sorry if I drove to fast passing you, it wasn't my intention to drive you off.

Deze mag hier
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=vs074hI_ghk"]YouTube - Scooterattack WEEKEND 2008 ft. Killerteam Racing[/ame]
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=DiuzL6P1CsM"]YouTube - scooter weekend 2008 eurospeedway luckau[/ame]

twin bigbore zijn fransen wat een ziek ding :W

Tot mijn verbazing hoorde ik vrijdag dat Dennis uiteindelijk nog 2e is geworden in Klasse 4A ohne aufladung (=zonder NOS).

Aangezien Tedeschi een 6.27 reed met zijn pia sprinter, 6.20 met zijn mina sprinter en Sander 6.24 kan dat twee dingen betekenen:

- ofwel Tedeschi zat in de verkeerde klasse, bijv. 4B (mit aufladung) zodat Sander 1 is en Dennis 2.
- ofwel de tijden van zaterdag tellen alleen voor de uitslag, zodat Tedeschi 1 is met zijn pia sprinter en Dennis 2.

Oh, dat is apart. Waar hoorde je dit dan? Zou wel vreemd zijn als alleen de tijden van Zaterdag mee tellen. Want het was een weekend cup waar we aan mee deden. En toen een Zaterdag stonden onze nummers nog steeds met de zelfde tijden van Vrijdag op dat scherm.

Oh, dat is apart. Waar hoorde je dit dan? Zou wel vreemd zijn als alleen de tijden van Zaterdag mee tellen. Want het was een weekend cup waar we aan mee deden. En toen een Zaterdag stonden onze nummers nog steeds met de zelfde tijden van Vrijdag op dat scherm.

Dit hoorde ik via mail van een iemand die naast onze pitbox zat, die had ik gevraagd om mijn prijs op te halen als we deze zouden krijgen.
Ik heb hem om de overige uitslagen gevraagd maar nog niets gehoord.

En van dat klote SA forum wordt je ook geen drol wijzer. Staan denk ik 20 topics over het scooterweekend op. Totaal geen overzicht...

Back