This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter Meeting Ter-Aar

  • Thread starter Thread starter eriksanders
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
E

eriksanders

Guest
Hey iedereen...

24 Augustus is er weer een scooter meeting in Ter-Aar, op het industrieterrein Bovenland...

In Langeraar (2 km verderop) is er dat weekend ook kermis dus daar kenne we dan met ze alle naartoe gaan...

Check voor meer informatie en routebeschrijving enz. op
www.meetingteam.tk

grtzz.. Meetingteam Ter-Aar
 
Whoeizz, wat?

Een meeting in mijn Ter Aar????

Wist niet dat hier ook Ter Aarders zaten man


Ken je mij?
Ik jou niet denk :?

Ik kom wel ff kijken als mijn nieuwe projectje af is


pm me ff
 
Als ik het niet vergeet kom ik ook misschien wel ff checken. Schroef wel ff mijn std blokkie eronder dan want ik vertrouw het zooitje daar niet zo.
Maaruh.... word denk een drukke meeting zo met z'n 3jen.
 
Ik ben wel bereid om te komen, voor mij en mn maten isset niet zo heel ver. Alleen als de meeting illegaal is, kom ik niet. En hijs illegaal dus als ik Razma mag geloven?

En welke is wel legaal die dag dan, Razje?
 
Ey, ik hoorde er ook maar van

Het gebeurd waarschijnlijk op het industrieterrein, daar komt geen politie, en het is een stuk weg dat doodloopt, dus de politie zal niet echt moeilijk doen denk

Denk wel dat ze het doen met te hard rijdende VERVOER scooters, die later nog weg gaan, die pakken ze wel op denk

We zien wel, ik ken de cops van Ter Aar persoonlijk, dus misschien is er nix aan de hand ))

oiz.
 
Lache man, neem gewoon wat bier mee ofzo, het zal er meer van de gezelligheid moeten komen, als de dikke scooters (op de mijne na dan )
 
t wordt echt wel druk daarzo... de vorige x waren er al 40 terwijl t 1.5 week van tevoren georganiseerd was.. en nog niet op internet stond.... en de politie was de vorige keer ook nerrgens te bekennen. maarja wat willen ze doen met 2 auto's en een motor......................
 

sowieso 1 iemand pakken.... ben jij de gene die dan gepakt wil worden.
ennuh... 40? fun begint bij de 100.
 
hhmm denk dat ook wel efe langskom als een paar vrienden mee gaan ga niet dat klote eind aleenrijden dus als ik een paar maten meekrijg ben ik er....
 
Status
Not open for further replies.