Scooter meeting Ter-Aar 3

vondt die minigp zwaar tegen vallen.
erg jammer mijn eigen brommert nog steeds stuk is maar als die loopt zal die zeker op ter aar aanwezig zijn
deze keer was t net zo een chaos als eerst moet gewoon een duidelijk sprint stuk worden afgezet.
en in 1 richting van t publiek ook af je kan gewoon een rondje rijden geloof ik en dan een herkansing op de sprint.
daaronder was mooi ruimte om scooters neer te zetten dat wel en t terrein is groot genoeg en je valt niemand lastig.
alleen dr is gewoon geen organisatie haal anders bij de gamma gewoon een witte spuitbus en spuit een start en finisch lijn op de weg
 
Thx aerox-evo70....hier zijn ze dan (als het goed is)
271003-meeting ter aar 10001.jpg

271003-meeting ter aar 10002.jpg

271003-meeting ter aar 10003.jpg

271003-meeting ter aar 10004.jpg

271003-meeting ter aar 10005.jpg

271003-meeting ter aar 10006.jpg

271003-meeting ter aar 10007.jpg

271003-meeting ter aar 10008.jpg

271003-meeting ter aar 10009.jpg

271003-meeting ter aar 10010.jpg

271003-meeting ter aar 10011.jpg

271003-meeting ter aar 10012.jpg

271003-meeting ter aar 10013.jpg

dit zijn ze...niet echt veel maja
je ken wel raden wat mijn scoot is denk :p

kheb ze ook nog groter voor de liefhebber.
 
Last edited:
Originally posted by eriksanders
WWW.SCOOTERMEETINGTERAAR.TK das de officiele site van de scootermeeting Ter-Aar, dus daar staan al vet veel foto's enzo... als je foto's hebt van de meeting ken je ze naar erik_sanders43@hotmail.com sturen, dan zet ik ze op scootermeetingteraar.tk
en als er iemand me mee wil helpen aan de organisatie van meeting 4 hoor ik t graag :)

Ik wil niet mee helpen aan het organiseren maar ik zal je 1 gouden tips geven:

Zet het NIEEEEEET op scooter-freaks.nl!!

Verder moet je even naar boven scrollen voor verdere tips voor het organiseren van een meeting, en de search gebruiken natuurlijk. :)
 
Originally posted by Marco_v_W
die area heeft wel een vette kleurencombo :p
Nee man....

als je je scooter geel-wit hebt, ben je echt een :L....(dat trekt stenen en zand aan op meetings ;) (Dan ben ik vingers in de voorkap nog vergeten ook :D)
 
het was wel een lachuh meeting maar idd wel chaotisch.
en die kart dan shiiiiiiiit wat een losgeslagen idioot, zo iemand moeten ze zijn rijbewijs innemen en nooit maar dan ook nooit meer teruggeven.

verder was het wel een leuke meeting, maar idd een groot nrx-gehalte das wel jammer.
ik hoop dat het de volgende keer beter georganiseerd is.
als dat zo is dan kom ik zeker weer, anders laat ik het denks wel hangen ofzo.
 
Back
Top