Scooter-Meeting Ter-Aar 4...

Status
Not open for further replies.
Wat, trouwens, we hebben hier in Ter Aar wel een iets dat LUILAK heet, 1 keer in het jaar zonder uitlaten enz. knallen door het dorp en omgeving (Op z'n boers 8P) net zoiets als in klaaswaal is dat, ik zal ff kijken wat de datum is, het is zeker wel leuk als vervanging voor deze meetings...:W

Meer info volgd:D
 
is altijd in de zomer ergens.

alleen vorige zomer kwam de politie het verpesten in nieuwkoop.

en de meeste rijden zonder demper in plaats van uitlaat :p
 
is ook we lachuh :p

midden in de nacht met een hele optocht door alle straten blaarzen enzo. lekker al die mensen wakker maken.

echt een traditie hier :)
 
Originally posted by A-Bizar
de eerste zin was van aerox-evo70.
Dit zei ik :

------------------------------------------------------------------

A-Bizar hier: gozer , ik pruttelde 10 a 15 km per uur.
Jij was die sukkel die elke keer volgas tussen de mensen aant rijden was.
Met die aerox wit/blauw.

---------------------------------------------------------------------

Het gaat niet echt om het zonder helm rijden... jij leent je scoot aan iemand uit en die gozer (ik dacht dat jij t was) ging echt de hele dag volgas door iedereen heen blazen.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij dat niet gezien hebt?
Dat zonder helm rijden is dom ja, maar dat heeft verder weinig met de veiligheid van andere mensen te maken.



oke, mee eens... late we er nou over ophouden, die meeting is verleden tijd, er werd veel zonder helm gereden enz... volgende x beter zou k zeggen, en dan laat ik hem niet meer op me scooter rijden (wat me veel benzine gekost heeft trouwens :p )
 
T is eigenlijk een soortemet van traditie. Vroeger gingen jongeren met blikjes achter hun fiets door het dorp rijden om de mensen ff wakker te maken. Tegenwoordig veel met brommers zonder dempers/uitlaten. Traditiegetrouw wordt dit altijd de nacht van vrijdag op zaterdag voor het pinksterweekend gedaan.....
 
Originally posted by Aeroxbluewhite
oke, mee eens... late we er nou over ophouden, die meeting is verleden tijd, er werd veel zonder helm gereden enz... volgende x beter zou k zeggen, en dan laat ik hem niet meer op me scooter rijden (wat me veel benzine gekost heeft trouwens :p )
Volgende keer beter? Als je er nu over op wil houden betekent het voor mij dat je niet van je fouten wilt leren, conclusie: de volgende keer word niet beter.....
 
Originally posted by Jacco
:|

Doe ff wat ik je zei in mijn PM!
En Blijf anders ff ontopic ipv dat soort nutteloze reply's

ten eerste je bent met moeder niet en ten tweede kan je geen geintje waarderen.....? k wordt onderhand een beetje para van het feit dat je me elke keer zit af te zeiken......
 
Originally posted by ust power
ten eerste je bent met moeder niet en ten tweede kan je geen geintje waarderen.....? k wordt onderhand een beetje para van het feit dat je me elke keer zit af te zeiken......

mee eens,

t hoeft hier toch geen superserieus forum te worden waar alleen op VWO niveau gepraat wordt?? en trouwes, dat verhaal van die mbv cilinderwand, is dat niet offtopic??
 
Blijf nou gewoon allemaal ontopic!

Voor de mensen die het nog niet snappen -> Tegen iemand zeggen dat ie offtopic gaat is ook offtopic gaan. Nog een keer en t is gewoon *BOEM-BAM->DICHT*
 
Ik heb nog steeds geen reactie gehad van MBV over de cilinderwand of het vermogen van de Metrakit racer.
Weet iemand trouwens of er nog een boete is uitgeschreven naar MBV toe ofzo?
 
Denk ik niet, want ik stond bij die testbank toen die agent er heen kwam, en die zei alleen; ''spullen pakken en wegwezen''
 
Originally posted by Aeroxbluewhite
mee eens,

t hoeft hier toch geen superserieus forum te worden waar alleen op VWO niveau gepraat wordt?? en trouwes, dat verhaal van die mbv cilinderwand, is dat niet offtopic??

joh laat maar erik, er zijn hier gewoon figuren die het leuk vinden om jongere (en misschien minder ervaren mensen) te kleineren, maar goed dat moeten ze zelf weten joh ik trek me er al weinig meer van aan.....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top