Scooter-Meeting Ter-Aar 4...

Status
Not open for further replies.
E

eriksanders

Guest
Scooter-Meeting Ter-Aar 4, met Testbank!!

Jaja...

Het is weer zover... Scooter-meeting Ter-Aar 4...
Zondag 25 januari 2004 om 13:00
De vorige keer was er een hele grote opkomst (wat ik niet verwacht had) Deze keer zal het beter worden georganiseerd, (afzetlint ed) duzz...

Voor meer informatie, routebeschrijving, en foto's van de vorige meeting, www.scootermeetingteraar.tk

Er komt ook een testbank van MBV Tuning, de 1e run zal 15 euro kosten en de 2e run 12,50...
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

ik wil graag wat meer info
nog nooit politie geweest etc??
legaal illegaal??

De snelste route van Merodelaan, Oisterwijk naar Stobbeweg, Ter aar over 108.5 km in ongeveer 1 uur en 25 minuten

ik zal erover denken en aanhanger zien te regelen :p
 
Ik heb er nu al weer zin in. Ik zal er ook zeker weer zijn met mijn UST sonic. Hopelijk blijft het nu droog zodat mn scooter wat beter loopt. Misschien is nu ook de tweede UST sonic er. Mensen tot de 25ste!!
 
Mooi!! de 1e berichten zijn al positief :) ,,
Zoals de meeste mensen weten is er op de meeting in Ter-Aar nog nooit Politie komen kijken (hoe kan het ook anders met 1,5 politie auto in Ter-Aar), de meeting is helaas (nog) wel illegaal, maar we hebben nog nooit ergens last van gehad of klachten gehad, want op het industrieterrein wonen GEEN mensen, dus geen overlast, we hebben ook een mooie schuilplek voor als het regent, netals de vorige keer, onder de Hans Verkerk zie foto's ( http://home.planet.nl/~sande897/ff261003.htm )
 
Yep, als het goed is is UST Sonic #2 deze keer ook (eindelijk) van de partij, k kijk er nu al weer naar uit! Tot de 25ste!
 
denk dat ik ook wel weer langskom, nog steeds met dezelfde gare aerox, kijken of me uitlaat weer breekt :D

maar regel alsjeblieft de sprints een beetje !!!
 
Inderdaad regel de sprints een beetje. Misschien is het een goed idee om lint te spannen zodat niet iedereen de 'baan' op loopt en sprintjes organiseren vindt iedereen denk ik ook wel leuk. Kunnen we eens kijken wie 'the man' uit de regio is!
 
koop alsjeblieft 2 spuitbussen en spuit op t asfalt start en eind van de sprints en hoe je terug moet rijden dus geen verkeer tegen mekaar in op de sprint baan en ik hoop dat die shampoo met ze kart niet komt want die mag van mij echt oprotten
 
Originally posted by goot
koop alsjeblieft 2 spuitbussen en spuit op t asfalt start en eind van de sprints en hoe je terug moet rijden dus geen verkeer tegen mekaar in op de sprint baan en ik hoop dat die shampoo met ze kart niet komt want die mag van mij echt oprotten

JA JOH! Die kerel met die kart reed als een debiel, en bovendien was het nog een gare knkr 4takt ook! Ik kom ook wel even kijken, met een vrij rappe Sr en een Aerox, mits de sprints goed zijn geregeld.
 
Ik ben trouwens vorige week bij MBV-Scooters in Leimuiden geweest, en die wisten ook van deze meeting 25 januari.
Ze hebben mij beloofd dat ze met de testbank naar de meeting komen. Zou toch wel :W zijn dan 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top