Scooter meeting Ter-Aar 3

ik vond het erm, zielig? :rolleyes:
ben ook maar snel weer weggegaan, de eerste crash zat er aan te komen (die volgens mij wonderbaarlijk niet is gebeurd)

had trouwens ook gehoord dat die gare calibra zijn koppeling eruit knalde :W
 
Originally posted by Jasper
ik vond het erm, zielig? :rolleyes:
ben ook maar snel weer weggegaan, de eerste crash zat er aan te komen (die volgens mij wonderbaarlijk niet is gebeurd)

had trouwens ook gehoord dat die gare calibra zijn koppeling eruit knalde :W
jawel, cart was lekker aan het slippen zonder te kijken of whatsoever... reed een phantom aan, koelkap verrot, verder niks
 
Ik heb er weer wat verwonderd rondgelopen, mezelf afvragend of het niet verstandiger zal zijn een volgende keer zelf de cops te bellen voor het feit dat er een (WONDERBAARLIJK NOG NIET GEBEURD!!) dooie gaat vallen daar als het zo doorgaat...

Wat een stel idioten allemaal zeg, niet te geloven.....
Misschien volgende keer een goed idee om die scooters en 4-tackten en puchies maar thuis te laten en er gewoon een meeting van te maken die mensvriendelijk is.....:?

Ik heb er trouwens buiten dat metrakit racertje geen 1 scooter gezien die echt hard reed ofzo:|

En dan die impresa van van Hameren waar zo'n beetje half 16 jarig Ter Aar en omgeving zich op stond af te trekken :p

Maar goed, tis weer achter de rug, als ik de organisatie (Die er volgens mij amper is) een tip mag geven:
Jullie maken teveel reclame voor een meeting waar nix, maar dan ook echt nix voor geregeld is, buiten een stel pionnen om die het halve industrie terrein afsluiten wat ook al gewoon gedaan wordt ipv het aan te vragen :|

Voor de duidelijkheid:
Het groeit buiten proporties, zo komen er ongelukken, dat staat vast

Het is LEVENSGEVAARLIJK!!!
 
Originally posted by aerox-evo70
heb je niet gezien UST ?
heb eigenlijk niemand gezien die me eruit reed, magoed, vond het wel een geslaagde meeting
als je wilde blazen kon je het beste gewoon aan de andere kant vd kruising gaan, was nog wel rustig daar.
mja, was dus toppie, tot ie meer lawaai ging maken, dacht eerst dat ie los hing (tnx, gast met imbusje 6 :D)
maar later kwam ik er dus achter dat ie gescheurd was, ding in busje geladen en thuis uitlaat eraf gehaald

261003-uitlaatje.jpg


Zoveel power had die cilinder van kima nou..... :p
 
Originally posted by aerox-evo70
dude, heb je me aerox niet zien rijden ? :p

Was jij die kerel met die wit geblokte vlag op je zijkap? Zo jah, kheb nog een paar foto's van je :)

Kheb 80 foto's, en 12 min. gefilmd. Het was indd best chaostisch.
En die kart, wat een waardeloze kerel, met zn kut 4takt, niet vooruit te fikken dat ding.
En die gozer op die Typhoon, die de HELE tijd heen en weer ging. Ik moest me inhouden om em geen gebroken rug te trappen.
Die gast met die Calibra die zn halve versnellingsbak verkr88, klonk leuk :)
Die gast op die gele Metrakit begon me ook te irriteren met z'n halve wheelie's.

Verder wasset wel grappig. Foto's en filmpjes komen deze week.
 
Hey...

Ik ben die gast op de aerox met de vlaggen op me zijkappen, voor de mensen die het niet weten... ik rijd met een std cilinder en een std 12 mm carb. en k rijd nog aardig door zoals jullie zagen :) k ben net klaar met de foto's en filmpjes op me site te zetten, dus ga snel naar WWW.SCOOTERMEETINGTERAAR.TK klik dan op foto's meeting's en dan op 26-10-2003

als jullie nog foto's of filmpjes hebben mail ze dan naar mij, dan zet ik ze op de site

En over de organisatie van de meeting...
Ik had nooit gedacht dat het ZO druk zou worden dus had niet echt maatregelen genomen met afzettingen ed.
Als iemand die in de buurt van Ter-Aar woont me wil helpen met het organiseren van de volgende meetings, bv. jacco voeg me dan ffe toe op msn erik_sanders43@hotmail.com, dan kenne we de meeting mischien de volgende keer LEGAAL maken

dus hou www.scootermeetingteraar.tk in de gaten voor aankomende meeting's
 
Originally posted by aerox-evo70
dude, heb je me aerox niet zien rijden ? :p

Hey.. was jij trouwes die gast met die Zilvergrijze aerox?? jezes hee dat ding blaasde echt als een malloot, het geluid alleen al... k heb een filmpje van je aerox op me site staan duss.. :)
 
die minigp ging niet super hard ging maar iets harder als mij maar vond em maar irritant met die kleine nep wielie's de hele tijd maarja wat verwacht je ook van een gastje van 14 :s
 
hahah nee die pionnetjes had Peter van Tol neergezet, al die auto's w8en voor de pionnetjes :p
 
Back
Top