Scooter-Meeting Ter-Aar 4...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Aeroxbluewhite
als die vriend zonder helm gaat rijden is dat tog niet mijn probleem en ook niet het jouwe toch?? of zie ik dat verkeerd... 50% reed trouwens zonder helm dus... tsja

Hij rijd op JOUW scooter. En oke dat je mensen in je 1tje niet durft aan te spreken op het dragen van een helm oke. Maar een vriend van je :? ...En als 20 man voor de trein springen doe je het ook:|
 
Originally posted by Aeroxbluewhite
joh, je heb aan mij nix gevraagd, ik heb alleenmaar MET helm gereden, en NIET volgas door de mensen heen, er heeft wel iemand anders op me scooter gereden dus dan was hij dat, en als je niet weet tegen wie je het heb hou dan aub je grote smoel

smoel houden? Jongen.... als jij geen meetings kan organiseren moet je het niet afreageren op mij.
Als jij je smoel nou eens NIET houd en gewoon eens je smoel open trekt op een meeting die je organiseerd als het fout gaat, dan waren je meetings een stuk beter.
Ik ga er verder maar niet teveel op in....
 
Originally posted by A-Bizar
smoel houden? Jongen.... als jij geen meetings kan organiseren moet je het niet afreageren op mij.
Als jij je smoel nou eens NIET houd en gewoon eens je smoel open trekt op een meeting die je organiseerd als het fout gaat, dan waren je meetings een stuk beter.
Ik ga er verder maar niet teveel op in....

ehm... mischien had ik t wel niet tegen jou...
en waarom zou ik tegen hem zeggen dat ie een helm op moet doen, dat is toch zijn eigen verantwoording
 
Originally posted by Aeroxbluewhite
ehm... mischien had ik t wel niet tegen jou...
en waarom zou ik tegen hem zeggen dat ie een helm op moet doen, dat is toch zijn eigen verantwoording
Moet ik 15 pagina's terug door gaan spitten op een post van jou of iedereen alsjeblieft ze helm wil dragen en wil helpen voor de algemene veiligheid?
Of wil je overkomen als het volgende persoon:
-Ik organiseer een meeting.
-Ik voel me niet verantwoordelijk voor de bezoekers.
-Ze mogen van mij zonder helm rondblazen, ik voel er toch niks van als ze vallen.

Je komt nu zo over, imo ben je dan de allergrootste******megool die ooit geprobeerd heeft een meeting te organiseren.
 
Originally posted by Jacco
Wie zegt dat ik er problemen mee heb muggenzifters :?, en nou ga je me betichten van kinderachtig doen, ik had je vader kunnen zijn:p

Zoals een paar reply's geleden: laat maar zitten, ik ga er vanuit dat je je grapje nu wel geslaagd vind en dat je die avatar weghaald, het is nu wel duidelijk, als je 'm niet weghaald naam ik aan dat je ONS in de maling wild nemen, en dat lijkt me niet echt de bedoeling, aangezien we je nix misdaan hebben, je naam is cewl, dus das prima, en je prestaties zullen ons ook niet beinvloeden:)D) neem ik aan, dus nu je avatar nog, ik vond het een leuke grap, maar laat het aub wel bij een grap, anders nogmaals, is het geen leuek grap meer ;)

groeten, Jacco...

:*
het item prestaties zullen we maar in het midden houden lijkt met....bovendien probeer ik jullie helemaal niet in de 'maling' te nemen....
 
Originally posted by Mol
Volgens mij mag jullie discussie nu wel stoppen. Ga lekker PM'en ofzo?

wie lokt er hier nou een mega-discussie uit met MBV, elk normaal mens laat zo'n 35 pk opmerking gewoon links liggen terwijl jullie happen als aasgieren....i rest my case
 
Originally posted by Aeroxbluewhite
ehm... mischien had ik t wel niet tegen jou...
en waarom zou ik tegen hem zeggen dat ie een helm op moet doen, dat is toch zijn eigen verantwoording

misschien dat aerox-evo70 een vriend van a-bizar is en dat ie dus terwijl die op internet zat perongelijk op zo'n naam heeft gepost |(
 
Originally posted by Area'tje
hij wil gewoon weten hoe ze het voor mekaar hebben gekregen.

techniek bijv.

jij bent trouwens vroeg op voor jouw doen?

dus ik mag niet in discussie gaan over een avatar en hij mag wel 4 pagina's lang praten over een brommertje dat (zogenaamd) 35 pk heeft....en ik ben er elke dag rond 8 uur wel uit hoor....
 
ik weet idd dat ik het op deze manier niet overzichtelijker maak maar er zijn gewoon altijd mensen die denken dat ze eens streepje voor hebben op anderen doordat ze een grotere reputatie op scootergebied hebben....
 
Het verhaal over MBV heeft imo met dit topic te maken. MBV was op de meeting enz. Verder heb ik niemand horen klagen over die discussie, iedereen die het leest vind het prachtig en kan erom lachen.
MBV wil van die negativiteit af, ik heb ze gebeld en een leuk gesprek gehad. Ze gaan binnen 2 weken wat laten zien, daarna ben ik er niet meer over doorgegaan. Daarvoor wel, samen met de rest van het forum.
Neem de discussie over die avatar. Die is in 10 topics voorbij gekomen, is het dan nieteens tijd om erover te stoppen? Daarop doelde ik met: Ga lekker PM'en ofzo. Puur op jou en Jacco. Als je het daar niet mee eens bent, PM me maar dan.
 
Originally posted by Aeroxbluewhite
ehm... mischien had ik t wel niet tegen jou...
en waarom zou ik tegen hem zeggen dat ie een helm op moet doen, dat is toch zijn eigen verantwoording

de eerste zin was van aerox-evo70.
Dit zei ik :

------------------------------------------------------------------

A-Bizar hier: gozer , ik pruttelde 10 a 15 km per uur.
Jij was die sukkel die elke keer volgas tussen de mensen aant rijden was.
Met die aerox wit/blauw.

---------------------------------------------------------------------

Het gaat niet echt om het zonder helm rijden... jij leent je scoot aan iemand uit en die gozer (ik dacht dat jij t was) ging echt de hele dag volgas door iedereen heen blazen.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij dat niet gezien hebt?
Dat zonder helm rijden is dom ja, maar dat heeft verder weinig met de veiligheid van andere mensen te maken.
 
ghehehe juist ja:p

En ust member2: PM ;)

Mol, als je meer weet over het wandje, pm je me dan ff (?), ik ben er ook wel in geinteresseerd, en om te voorkomen dat ze er nix meer over zeggen omdat er teveel mensen alleen daarvoor bellen bel ik maar ff niet .:*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top