Niet zeer een verbrande lucht maar ik ruik echt heet ijzerWat voor lucht? Een verbrande lucht?
Ik heb zelf niet dat de scooter naar benzine ruikt de volgende dagDit is redelijk normaal, ik heb dit ook. (4t 4v) Wss ruikt je scooter de volgende dag ook naar klein beetje benzine.
Heb je ook een andere uitlaat?
Ja ik vind het zelf ook niet echt een probleem. Was meer mijn zorg of het kwaad kon. Heb jij zelf ook na lang rijden dat de scooter backfires maakt of van die popjes als je het gas even los laat?Ik rijd zelf ook rond de 30 km op een dag.
Scooter wordt dan gewoon erg heet, ik vind het niet iets ernstig.
Misschien iemand anders?
Yup, dat heb ik zeker.. Ik d8 dat dit kwam door mijn sproeier. (sproeier 78, ik ga ongv 70 op teller)Ja ik vind het zelf ook niet echt een probleem. Was meer mijn zorg of het kwaad kon. Heb jij zelf ook na lang rijden dat de scooter backfires maakt of van die popjes als je het gas even los laat?
Heb je een Vespa S?Yup, dat heb ik zeker.. Ik d8 dat dit kwam door mijn sproeier. (sproeier 78, ik ga ongv 70 op teller)
Jaa klopt. Maar de Vespa S en Vespa Sprint hebben dezelfde blokken. De Vespa Sprint heeft alleen een verlengde carter.Heb je een Vespa S?
Ik heb me zelf laten vertellen dat het Vespa S 4V blok 2cm korter is dan het Primavera/Sprint blok en daarom ook sneller kan dan het Primavera/Sprint blok. In ieder geval sneller met een 80cc cilinder
Dat weet ik niet zeker. Ik ken niemand met een Vespa S 80cc, wel een Sprint. Die is super afgesteld en gaat 107kmu op zijn SIP teller.Ik heb me zelf laten vertellen dat het Vespa S 4V blok 2cm korter is dan het Primavera/Sprint blok en daarom ook sneller kan dan het Primavera/Sprint blok. In ieder geval sneller met een 80cc cilinder
Voor mij dan zeker het overwegen waard om een 80cc cilinder te nemen. Welke cilinder heeft persoon? Is dat een aluminium cilinder of een gietijzer?Dat weet ik niet zeker. Ik ken niemand met een Vespa S 80cc, wel een Sprint. Die is super afgesteld en gaat 107kmu op zijn SIP teller.
Ah oke. Is de Naraku nokkenas niet voor 2 kleppers bedoeld?Dit weet ik van zijn Vespa:
- Malossi 80cc
- Malossi Vertanding
- Malossi Multivar (rolletjes gram 'onbekend')
- Naraku nokkenas
Maar ik moet je wel zeggen dat dit echt per scooter verschilt. Een vriend van mij heeft er 1 geplaatst bij @meijershaarlem (dezelfde monteur die de 'super' 80cc heeft gemaakt) en die ging amper 90kmu.
Anders stuur je die gozer even een DM op insta: @semlooijen
Maar ik vertel je wel dat dit al boven de 1000 euro aan arbeidskosten + onderdelen gaat kosten.
Ik vind 70kmu al hard, maar de 100kmu is best eng..
Je hebt gelijk, haha, ik twijfelde al tussen de naraku en malossi, maar ik bedoel de malossi nokkenas 4vAh oke. Is de Naraka nokkenas niet voor 2 kleppers bedoeld?
Aha, bedankt voor de info voor alsnog!Je hebt gelijk, haha, ik twijfelde al tussen de naraku en malossi, maar ik bedoel de malossi nokkenas 4v
Ik begrijp niet helemaal wat hier mee bedoeld wordtIk heb nog iets gevonden op insta, ik citeer van @meijershaarlem: 80cc 4v,
'Door een 4v kop + toebehoren op een 2v ontsteking + kabelboom te monteren gaat de scooter nu 100+'