Scooter geeft gas uit het niets

jelgon

Member
Zeer erg gevaarlijk, mijn scooter geeft zomaar gas het is dan vooral wanneer ik eventjes de motor warm laat lopen wat gas geeft enzo blijft die altijd vasthangen en blijft hij dus gas geven, soms bij klein beetje gas gaat die plankgas. Ik ben vorige week erdoor ten val gekomen en nu probeerde ik nog eens omdat ik dacht dat het aan de stationair lag maar volgens mij is het iets met de gas zelf??
 
Advertisement - register to remove this

Mocht er geen ruimte zijn voor een moertje is het ook nog een optie de gaten een tikje groter te boren en te tappen
En gebruik vet voor bouten en moeren (liefst keramisch) Zo'n bus kost tussen de 5 a 10 euro en gaat eeuwig mee, scheelt een hoop gezeik
 
Mocht er geen ruimte zijn voor een moertje is het ook nog een optie de gaten een tikje groter te boren en te tappen
En gebruik vet voor bouten en moeren (liefst keramisch) Zo'n bus kost tussen de 5 a 10 euro en gaat eeuwig mee, scheelt een hoop gezeik
Het probleem is dat ie dan ook het Spruitstuk moet boren want daar gaan de schroeven doorheen om in de carb vast gedraaid te worden. En in het spruitstuk is er niet veel vlees om te boren.
 
Hij kan er zeker nieuw draad in tappen maar dan word de bout de groter en die gaat niet door het spruitstuk heen passen.
Mocht het niet lukken, dan heb ik nog altijd een carburateur met proper schroefdraad voor een zacht prijsje.
 
Back
Top