scooter geeft vol gas.

Michael M

Well-Known Member
hallo,

ik heb sinds vorige week maandag een 2e malaguti firefox gekocht.
deze heeft achter ook een schijfrem en heb hem voor 100 euro gekocht, was niet veel mis mee dus alles gerepareed hij reed, maar was niet helemaal goed afgesteld, dus even wat beter afgesteld en klaar.

-nieuwe achterband
-nieuwe schijf
-nieuwe balhoofdlagers
-nieuwe adapter
-oko 17.5mm carb overgezet van de andere scooter

had het hele blok eraf enzo want wou de dr70 en doppler p10 asje overzetten maar heb me toch bedacht laat hem mooi standaard.

nu wou ik hem weer aanzetten nadat ik alles in elkaar had gezet,
maar nu gaat hij meteen vol gas :S


iemand een idee?

gasschuif gaat gewoon op en neer
 
Advertisement - register to remove this

nee toen ik hem kocht was er niks mis mee, die kerel had er zelf al een tijdje op gereden maar was niks verkeerd, valse lucht zal ik morgen ochtend even controleren.

als ik hem starte hoorde ik ook een raar geluid bij de vario kant vandaan komen alsof hij daar iets raakte en behoorlijk teveel toeren maakte.

maar als daar iets mis is hoort hij toch niet meteen vol gas te gaan? gaskabel ook even los gehad.

klinkt ook alsof de uitlaat er ongeveer niet onder zit zon kabaal is het maar dat was voorheen ook niet zo.

ben er wel achter gekomen dat ik vergeten was met me stomme kop de bout aan de ontstekingskant vast te draaien dus dat doe ik morgen ook even :)
 
op de vorige pagina staat start new thread :)

O.T
mensen scooter doet het weer normaal :) had vanmiddag even nieuwe pakkingen gekocht en toen kwam ik er achter dat ik de spruitstuk toch niet helemaal goed vast had gedraaid, daar kwam dus de valse lucht vandaan :)

bedankt voor de ideeën iig.
 
Back
Top