Scooter stottert en geeft geen touren

Sam.p

New Member
Ik heb een aerox r 2015 LC 2t. Ik heb 2 weekjes terug een nieuwe koppeling(koppelingsegmenten+huis) gemonteerd op mn scooter omdat de oude koppeling was verbrand. Nou helemaal top een weekje reed die hartstikke goed maar sinds een week geleden begon de scooter een beetje gek gedrag te vertonen. Als ik naar school reed op mijn scooter gebeurde soms als ik vol gas gaf dat de scooter gewoon stopte leek. Hij maakte uit het niets 0 toeren en als ik het gas terug liet gaan maakte hij wel weer toeren. Dit duurde ongeveer een kleine 20 seconden voordat ie weer normaal reed. Vandaag daarentegen deed ie het 4 keer in 1 ritje en stotterde hij ook erg veel. Ik heb als ik eerlijk moet zijn geen idee hoe ik dit moet oplossen. Zou dit aan de carburateur kunnen liggen of heeft het toch een andere oorzaak

Groetjes sam.
 
Advertisement - register to remove this

Je zou een keer het gehele plaatje kunnen nakijken want ik denk persoonlijk niet dat dit een de nieuwe koppeling hoeft te liggen (met de aanname dat je alles goed gemonteerd hebt)

maak je luchtfilter een keer schoon, maak je carb schoon, gooi er een nieuwe bougie in (en check je bougie overigens)
 
Back
Top