Scooter Feurdag

holy fuck... maar laten we niet uit het oog verliezen dat hij de gevaren maar al te goed kende... hoe triest het ook is
 
dat zijn geruchten die gelijk een paar minuten later al rond gingen, omdat hij zijn benen niet kon bewegen; niemand heeft dit bevestigd. Het kan ook zijn dat er door de klap gewoon een zenuw in zijn nek klem zit ofzo.

edit: hij had wel een nekband of hoe dat ook heet om, en werd met schepbrancard op de gewone brancard gelegd, maar dat zijn standaard voorzorgsmaatregelen en hoeft nix te betekenen.
vlak nadat het gebeurde bewoog hij zijn benen trouwens nog wel (als zag dat er niet echt fris uit omdat zijn onderbeen nogal in een rare positie lag.)
 
Last edited:
Originally posted by Lord of Panic
dat zijn geruchten die gelijk een paar minuten later al rond gingen, omdat hij zijn benen niet kon bewegen; niemand heeft dit bevestigd. Het kan ook zijn dat er door de klap gewoon een zenuw in zijn nek klem zit ofzo.

mja als je je benen niet kunt bewegen lijkt het me zoiezo niet goed...

ennuh Roger is de meeting nou het 1e dat in je op komt?
 
als mhr#27 zijn kameraad gebeld heeft lijkt mij dat best wel een betrouwbare bron en van dat zijn rug gebroken is kreeg ik van dennis ten voorde te horen
 
De klap was echt ontzettend hard... tegen de topsnelheid van die Zenith aan.... echt alles lag vol onderdelen.... niet meer kunnen remmen...

Gelukkig waren de twee ambulances echt wel erg snel ter plaatse en doeltreffend.... ook politie is er erna bij gekomen....

echt heel veel beterschap gewenst en veel sterkte voor Gijs en zijn neef.... !!
 
Originally posted by glanerbrug
was wel vet vandaag die feurdag alleen een verschrikkelijk einde 2 scooters volop tegen elkaar:'( 1 van die 2 lui werd gereanimeerd. was iemand van saban (een dealer hier uit de buurt) met een polini zenith. je zag overal stukjes van zijn kappen liggen. was erg hard om te zien.



ten eerste was het geen polini scooter van saban
het was de Be aware of the zenith (std tuned)
gijs reed
was een sprint aan trekken
samen met 3 anderen
komt er een witte peusjo 205 rallyrecht tegen hun in rijden
iedereen wijkt uit
gijs reed dichtste bij het publiek, zijn neefje wil wegrijden
en word met 100 aan de zijkant geraakt
 
Originally posted by Ruud

ennuh Roger is de meeting nou het 1e dat in je op komt?

neej helemaal niet

maar iedereen wil altijd sneller en sneller
en veel mensen waren erg hard aan het werk(vooral gijs en co)
om voor die meeting alles te geven.

dit zorgt wel voor een ommekeer

denk dat we ff moeten wachten met conclusies trekken over wat wie heeft
 
onder het rijden door de steden was er BTW ook een aanrijding geweest :|,maar dit van gijs is gewoon echt tehard, kheb het gelukkig niet gezien, omdat ik om 5 uur al moest werken
 
niet om lord te beschermen maar er werd duidelijk aangegeven op de site zoals op de route beschrijving dat meedoen op eigen risico is maar of er nu nog weer zo'n dag mag worden gehouden denk t niet:rolleyes:
 
Originally posted by mhr#27
Ik heb dus net ff gebeld.
Het was dus Gijs en zijn maat.
Gijs heeft een gebroken been (openbotbreuk) en zijn maat heeft ook een gebroken been maar ook iets met de longen, hij wordt op dit moment geopereerd.
Er is niemand gereanimeerd!

die jongen bij gijs was zijn neefje
hij is niet gereanimeerd maar wel zijn hooft omgedraaid en bloed uit zijn longen laten hoesten
anders was ie gestikt
 
Originally posted by mhr#27

Mja, ik heb Gijs gebeld, maar kreeg een maat aan de telefoon.
Er was ook een auto bij betrokken.


mhr#27 belde toen kay wegging uit het ziekenhuis, kay had gijs zijn telefoon in verband met bellen van familie en zo
ik kon niet opnemen omdat ik nog binnen was
je mag daar de gsm nieteens meenemen
 
Originally posted by glanerbrug
kreeg net te horen dat gijs waarschijnlijk zijn rug heeft gebroken :eek:

Wat lul jij?
ik weet niet waar jij die dingen hoort maar daar klopt nix van
al je replys die in deze topic staan klopt nix van

sorry hoor maar ik kan dit soort shit nu ff niet door me keel krijgen
 
Naja, sterkte gijs en neef.

(Hebben de woute hier nog wat van gezegd tege de organisatoren?! Mag zn feurndag opnieuw volgend jaar worden gehouden?!)
 
Back
Top