Sjezus, das wel erg! Hoe is dat afgelopen?Originally posted by glanerbrug
was wel vet vandaag die feurdag alleen een verschrikkelijk einde 2 scooters volop tegen elkaar:'( 1 van die 2 lui werd gereanimeerd. was iemand van saban (een dealer hier uit de buurt) met een polini zenith. je zag overal stukjes van zijn kappen liggen. was erg hard om te zien.
Hmm, deze opmerking had ik van jou niet verwacht.Originally posted by Ruud
dat bedoel ik...
Die 16 jarige pubertjes willen zich alleen maar bewijzen.. achjah mij maakt het niet uit beter dattie kas is weer een eppo minder
Originally posted by Lord of Panic
lui gingen sporten, en 1 ging nogal dicht langs waar de groep stond, op dat zelfde moment trekt er 1tje weg om ook te gaan racen en toen vol erin van de zijkant
Was ook wel erg chaotisch op die parkeerplaats.Originally posted by Lord of Panic
lui gingen sporten, en 1 ging nogal dicht langs waar de groep stond, op dat zelfde moment trekt er 1tje weg om ook te gaan racen en toen vol erin van de zijkant
volgens mij kwam 1 ervan uit almelo, van die loods, maar dat weet ik niet 100% zeker... verder weet ik er niet veel van
Originally posted by Lord of Panic
volgens mij kwam 1 ervan uit almelo, van die loods, maar dat weet ik niet 100% zeker... verder weet ik er niet veel van
Laten we hopen van niet.Originally posted by Roger
van de loods van gijs ofzo???