Scooter Feurdag

Originally posted by Lord of Panic
waarom zit iedereen zo te kankeren? ik organiseer tenminste IETS, trek je mond maar open als je het zelf beter hebt gedaan of zo'n machtige meeting als 23 maart gaat organiseren :)
anders wek je nogal de indruk dat je gewoon jaloers bent en daar niet tegen kan dus de scooter feurdag maar even lekker naar beneden gaat halen.
als jou de scooter feurdag nix aan lijkt, respecteer ik dat ook, maar er zijn genoeg lui die het wel vet vinden
(merk je wel aan de opkomst dacht ik zo...)
Jongen, maak je niet zo druk. Dat jij zo'n feurdag organiseert boeit me echt niet. Ik had het over een aantal mensen die er aan mee doen. Van die gasten met alleen een snelle pijp en dan gaan opscheppen over de snelheid en gaan stoer doen enzo.
 
Originally posted by mhr#27

Van die gasten met alleen een snelle pijp en dan gaan opscheppen over de snelheid en gaan stoer doen enzo.

En met petjes, etc. Niet echt van gasten waar ik graag mee mee wil rijden :)

Die tijd is nu wel geweest.
 
wat is er mis met petjes??? :)
ik heb altijd een pet bij me als ik op mijn scoot rij, omdat mijn haar er niet uitziet als ik een helm heb opgehad...
maar je bedoelt natuurlijk die gabbers onnie?
 
oke

hey harmpie.
ik kom wel, als ik vrij kan krijgen, want moet zondag werken.
heb vandaag andere uitlaat gekocht: LASER
ik zie je zondag
mzzl
 
Hmm, ga ik ook al niet heen:)

Almelo, Klaaswaal, en sjees Valkenswaard, Lelystad en misschien Zwolle ofzo staan op het programma voor mij...

Iemand anders nog iets leuks?:)
 
Originally posted by Lord of Panic
wat is er mis met petjes??? :)
ik heb altijd een pet bij me als ik op mijn scoot rij, omdat mijn haar er niet uitziet als ik een helm heb opgehad...
maar je bedoelt natuurlijk die gabbers onnie?

Nie.

Met dat petje en de daarvoor genoemde kenmerken probeer ik een duidelijk beeld te schetsen van de doorsnee scooterrijder daar.

Tuurlijk is er in de 1e plaats niets mis met petjes... :|
 
hmz zondag ga ik toch niet trainen, dus ik kan wel ff een kijkje gaan nemen......dan ga ik ook ff voor de lol op de sf :)
 
als ik vervoer had gehad was ik nog wel ff gekomen maar ik heb de r-ox nog niet klaar en de visjen ook niet ( niet dat ik daarop zou komen)
 
Back
Top