Scooter Feurdag

Originally posted by Ruud

dat bedoel ik...

Die 16 jarige pubertjes willen zich alleen maar bewijzen.. achjah mij maakt het niet uit beter dattie kas is weer een eppo minder
ik zie datje deze opmerking weer hebt ingetrokken. Wel op zijn plaats. Maar damn! Sterke aan de personen wie erbij betrokken waren :(
 
Originally posted by StyliZ

ik zie datje deze opmerking weer hebt ingetrokken. Wel op zijn plaats. Maar damn! Sterke aan de personen wie erbij betrokken waren :(

er staat wat ik er werkelijk mee bedoelde... nog voor dat ik hoorde wat er werkelijk gebeurd was...
 
die klap was zo hard, dat de onderdelen echt overal lagen
toen iedereen weg was, en dat vond ik niet kloppen
toen ambulances kwamen en politie vertrok iedereen met de scooters incl de organisatie van de feur dag
ik vind dat ze hadden moeten blijven
nu moesten wij alles uitleggen en daar hadden we niet echt zin in op dat moment
 
Originally posted by Martin Sanders
die klap was zo hard, dat de onderdelen echt overal lagen
toen iedereen weg was, en dat vond ik niet kloppen
toen ambulances kwamen en politie vertrok iedereen met de scooters incl de organisatie van de feur dag
ik vind dat ze hadden moeten blijven
nu moesten wij alles uitleggen en daar hadden we niet echt zin in op dat moment

Ben ik het helemaal mee eens, gasten hadden moeten blijven. als gaat het maar om de morele steun. je laat mensen niet zomaar creperen op't asfalt door weg te gaan :|
 
Originally posted by Patrick


Ben ik het helemaal mee eens, gasten hadden moeten blijven. als gaat het maar om de morele steun. je laat mensen niet zomaar creperen op't asfalt door weg te gaan :|

ook al was er niemand zwaar gewond geraakt hadden ze moeten blijven... ook al zeg je dat je de verantwoording niet op je neemt TOCH blijf je verantwoordelijk... maar wat had je anders verw8 van 16 jarige ventjes? die kunnen zoiets nog niet.....
 
Originally posted by Casemasux
sowieso gewoon laf,als je het organiseert moet je er ook verantwoording voor nemen:|

mjah, das ook weer overdreven natuurlijk. een organisatie is niet verantwoordelijk voor alle daden van ieder persoon.
 
Ik wil graag alle betrokkenen beterschap wensen en ik hoop dat niemand er iets aan overhoudt. Ook wil ik graag iedereen in de omgeving van de betrokkenen strekte wensen bij het verwerken van de gebeurtenissen.
 
Originally posted by Patrick


mjah, das ook weer overdreven natuurlijk. een organisatie is niet verantwoordelijk voor alle daden van ieder persoon.

Ja maar er gebeurd iets ergs en hun zijn meteen weg?vind ik niet kunnen......
 
gijs en sasker zijn momenteel niet bereikbaar na dikke morfine spuit
ze verwachten dat die 2 eerst nog 2 dagen niet wakker worden
gijs kan hopelijk na een week naar huis
sasker moet nog zeker 3 weken blijven en zal eerst met gijs op de intensive care verblijven
 
uuuhm.... ik weet niet hoe jullie erbij komen dat wij niet zijn gebleven.... :?
ik heb mijn scooter even weg gezet tussen wat auto's een paar honderd meter verderop toen ik hoorde dat er een rollerank aankwam. Toen meteen terug gelopen en gebleven totdat de technische reserche er was.
we hebben ons wel wat op de achtergrond gehouden en niet met onze neus voor aan gaan staan. Mede omdat dat de hulpverlening niet bevorderd!
en ik hoop dat jullie je kunnen voorstellen dat wij ons hier behoorlijk kut over voelen, ookal zijn we wettelijk niet aansprakelijk, je voelt je toch schuldig omdat je het hebt georganiseerd!!!
We zijn gebleven zodat we eventuele vragen van de politie konden beantwoorden, maar die waren er niet. (ik bedoel de vragen)

ik vond het trouwens ook heel laf dat iedereen hem peerde nadat het ongeluk was gebeurd
 
Originally posted by Lord of Panic
uuuhm.... ik weet niet hoe jullie erbij komen dat wij niet zijn gebleven.... :?
ik heb mijn scooter even weg gezet tussen wat auto's een paar honderd meter verderop toen ik hoorde dat er een rollerank aankwam. Toen meteen terug gelopen en gebleven totdat de technische reserche er was.
we hebben ons wel wat op de achtergrond gehouden en niet met onze neus voor aan gaan staan. Mede omdat dat de hulpverlening niet bevorderd!
en ik hoop dat jullie je kunnen voorstellen dat wij ons hier behoorlijk kut over voelen, ookal zijn we wettelijk niet aansprakelijk, je voelt je toch schuldig omdat je het hebt georganiseerd!!!
We zijn gebleven zodat we eventuele vragen van de politie konden beantwoorden, maar die waren er niet. (ik bedoel de vragen)

ik vond het trouwens ook heel laf dat iedereen hem peerde nadat het ongeluk was gebeurd

mja maar de poitie wou met jullie spreken en toen waren jullie al verdwenen. dat bedoel ik er mee
ik heb jou de hele tijd wel gezien
tot ongeveer een half uur voordat laatste ambulance vertrok
 
hmmm dit is inderdaad zeer vervelend en lelijk....

vanuit wat ik uit dit topic heb kunnen opmaken (ben er niet zelf bijgeweest) is dit grotendeels te wijten aan het falen van de Organisatie. Ook al is het niet de bedoeling dat er gesprint zou worden, je kan zoiets verwachten.

Ik hoop zeker niet dat dit verregaande consequensies zal hebben voor andere gebeurtenissen.

ik wens alle betrokkenen zeer veel sterkte, enne martin, haast je niet met die Rad hoor ;)
 
Back
Top