Scooter Feurdag

Originally posted by Ruud


ook al was er niemand zwaar gewond geraakt hadden ze moeten blijven... ook al zeg je dat je de verantwoording niet op je neemt TOCH blijf je verantwoordelijk... maar wat had je anders verw8 van 16 jarige ventjes? die kunnen zoiets nog niet.....


jij voelt jezelf nogal oud he? kben trouwens 17, maar dat terzijde
Wij zijn absoluut niet verantwoordelijk voor andermans gedrag!!
we zijn gebleven om eventuele vragen van de politie te kunnen beantwoorden. dit hadden we niet hoeven doen! (en het is ook niet zo dat we daarna meteen weg waren ofzo)
wat kan je als organisatie dan nog meer doen?
 
Originally posted by Boeie
hmmm dit is inderdaad zeer vervelend en lelijk....

vanuit wat ik uit dit topic heb kunnen opmaken (ben er niet zelf bijgeweest) is dit grotendeels te wijten aan het falen van de Organisatie. Ook al is het niet de bedoeling dat er gesprint zou worden, je kan zoiets verwachten.

Ik hoop zeker niet dat dit verregaande consequensies zal hebben voor andere gebeurtenissen.

ik wens alle betrokkenen zeer veel sterkte, enne martin, haast je niet met die Rad hoor ;)


euh ow die radiator ligt in gijs zijn busje
die ben ik er vergeten uit te halen
ik stuur hem zo snel mogelijk
 
Originally posted by VoDKaReDBuLL

Ja dat wil ook wel eens weten, want ik begrijp er niet zoveel van........er reed een Peugoet 205 op hun in ofzo.......???

nee man. staat duidelijk dat Gijs moest uitwijken voor'n 205 en dat op't zelfde moment z'n neefje uit't publiek wegreed waar hij tegenop klapte.
 
Originally posted by Lord of Panic



jij voelt jezelf nogal oud he? kben trouwens 17, maar dat terzijde
Wij zijn absoluut niet verantwoordelijk voor andermans gedrag!!
we zijn gebleven om eventuele vragen van de politie te kunnen beantwoorden. dit hadden we niet hoeven doen! (en het is ook niet zo dat we daarna meteen weg waren ofzo)
wat kan je als organisatie dan nog meer doen?

17 dan ik neem je niets kwalijk hoor en verwacht ook niet van je dat je de verantwoordelijkheid neemt voor 2 gewonden (zwaar??? martin lijkt er nogal luchtig over te doen....). Maar hou het voortaan wel in je achterhoofd... ALS je ooit nog zoiets zou organiseren (wat ik betwijfel) Nogmaals IK neem je niets kwalijk
 
Originally posted by Patrick


nee man. staat duidelijk dat Gijs moest uitwijken voor'n 205 en dat op't zelfde moment z'n neefje uit't publiek wegreed waar hij tegenop klapte.
Ow zo........tsja dat komt wel hard aan jah.......maar wat deed die 205 daar??
 
Oke ff duidelijk nog een keer:

Gijs en 2 andere waren aan het sporten. Gijs reed dus op die Zenith die door STD tjoend was.
Toen kwam er een 205 rally kar aan en wou ff stoer doen en reed er recht op in.

Scooters moesten allemaal uitwijken, Gijs reed het dichst langs het publiek.

Het neefje van Gijs wilde weten wat er gebeurde en liep ietsje naar voren met zijn scoot om te kijken. Op dat moment week Gijs dus net uit voor die 205 en ramde zijn neef in de zij...

Dit met iets van 100 km geloof ik.

Nou is het wel duidelijk denk ik....?
 
dat terrein wordt wel vaak gebruikt door lui met van die rally-bakkies en toen we aankwamen waren die daar beetje aan het sporten en nogal gevaarlijk langs de groep aan het rijden enzo
 
Originally posted by Sjoerdyo
Oke ff duidelijk nog een keer:

Gijs en 2 andere waren aan het sporten. Gijs reed dus op die Zenith die door STD tjoend was.
Toen kwam er een 205 rally kar aan en wou ff stoer doen en reed er recht op in.

Scooters moesten allemaal uitwijken, Gijs reed het dichst langs het publiek.

Het neefje van Gijs wilde weten wat er gebeurde en liep ietsje naar voren met zijn scoot om te kijken. Op dat moment week Gijs dus net uit voor die 205 en ramde zijn neef in de zij...

Dit met iets van 100 km geloof ik.

Nou is het wel duidelijk denk ik....?

Maar wat bezielt die gast in die 205 om recht op een groep sprintende scooters af te rijden :?
 
Originally posted by Sjoerdyo
Oke ff duidelijk nog een keer:

Gijs en 2 andere waren aan het sporten. Gijs reed dus op die Zenith die door STD tjoend was.
Toen kwam er een 205 rally kar aan en wou ff stoer doen en reed er recht op in.

Scooters moesten allemaal uitwijken, Gijs reed het dichst langs het publiek.

Het neefje van Gijs wilde weten wat er gebeurde en liep ietsje naar voren met zijn scoot om te kijken. Op dat moment week Gijs dus net uit voor die 205 en ramde zijn neef in de zij...

Dit met iets van 100 km geloof ik.

Nou is het wel duidelijk denk ik....?

lijkt mij wel.

Als't waar is van die 205 bestuurder....{! OPHANGEN DIE GOZER!!! :(
 
Okee, dit is voor de betrokkenen natuurlijk heel erg klote, en ik wens ze dan ook heel heel erg veel beterschap.

Maar het beeld dat ik voor ogen heb nu ik dit heb gelezen iis van een redelijke chaos op een parkeerplaats waar mensen door elkaar heen rijden en vanuit het publiek de "baan" opkomen.

Vaak gaan zulke dingen net goed maar nu is het dus misgegaan en goed ook!

ik blijf bij mijn mening dat er op de meeting in Almelo gewoon gesprint MOET worden. Dat is gewoon het vetste van zo'n hele meeting.

Maar zorg dan wel voor een aantal baancommisarissen die het publiek op een afstand houden en zorgen dat de rijders voldoende beschermende kleding dragen..dus jas helm en handschoenen. E natuurlijk absoluut geen ander verkeer in de buurt.

Als zoiets geregeld word (ik wil best baancommisaris zijn) dan gaat alles gaat t gewoon goed en ik denk dat Gijs en de andere betrokkenen er absoluut geen moeite mee zullen hebben.

Ik heb gesproken. Jullie mening graag!
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Okee, dit is voor de betrokkenen natuurlijk heel erg klote, en ik wens ze dan ook heel heel erg veel beterschap.

Maar het beeld dat ik voor ogen heb nu ik dit heb gelezen iis van een redelijke chaos op een parkeerplaats waar mensen door elkaar heen rijden en vanuit het publiek de "baan" opkomen.

Vaak gaan zulke dingen net goed maar nu is het dus misgegaan en goed ook!

ik blijf bij mijn mening dat er op de meeting in Almelo gewoon gesprint MOET worden. Dat is gewoon het vetste van zo'n hele meeting.

Maar zorg dan wel voor een aantal baancommisarissen die het publiek op een afstand houden en zorgen dat de rijders voldoende beschermende kleding dragen..dus jas helm en handschoenen. E natuurlijk absoluut geen ander verkeer in de buurt.

Als zoiets geregeld word (ik wil best baancommisaris zijn) dan gaat alles gaat t gewoon goed en ik denk dat Gijs en de andere betrokkenen er absoluut geen moeite mee zullen hebben.

Ik heb gesproken. Jullie mening graag!

Opzich is een sprint ook helemaal niet gevaarlijk als de bestuurders zelf kunnen rijden en ze de ruimte krijgen, wat ze in dit geval dus niet hadden. Het lijkt mij dus de schuld van die 205, en mede ook de schuld van de organisatie dat ze niet voor een afgesloten stuk weg gekozen hebben
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Okee, dit is voor de betrokkenen natuurlijk heel erg klote, en ik wens ze dan ook heel heel erg veel beterschap.

Maar het beeld dat ik voor ogen heb nu ik dit heb gelezen iis van een redelijke chaos op een parkeerplaats waar mensen door elkaar heen rijden en vanuit het publiek de "baan" opkomen.

Vaak gaan zulke dingen net goed maar nu is het dus misgegaan en goed ook!

ik blijf bij mijn mening dat er op de meeting in Almelo gewoon gesprint MOET worden. Dat is gewoon het vetste van zo'n hele meeting.

Maar zorg dan wel voor een aantal baancommisarissen die het publiek op een afstand houden en zorgen dat de rijders voldoende beschermende kleding dragen..dus jas helm en handschoenen. E natuurlijk absoluut geen ander verkeer in de buurt.

Als zoiets geregeld word (ik wil best baancommisaris zijn) dan gaat alles gaat t gewoon goed en ik denk dat Gijs en de andere betrokkenen er absoluut geen moeite mee zullen hebben.

Ik heb gesproken. Jullie mening graag!

Als je't zo stelt is de kans idd minimaal gemaakt. Ik pleit dan ook nog voor een minimale onderlinge afstand van een meter of 4.

En toch kan ik BEGRIJPEN dat Inne en Martin zeggen van: nee geen sprints.
 
Originally posted by Wout


Opzich is een sprint ook helemaal niet gevaarlijk als de bestuurders zelf kunnen rijden en ze de ruimte krijgen, wat ze in dit geval dus niet hadden. Het lijkt mij dus de schuld van die 205, en mede ook de schuld van de organisatie dat ze niet voor een afgesloten stuk weg gekozen hebben

Makkelijk he een schuldige aanwijzen??

Wat heeft het nou voor zin om iemand de schuld te geven? Je kiest er zelf voor om te sprinten... je kunt ook zeggen dat het z'n eigen schuld was.... Als hij niet ging sprinten was er nix gebeurd als z'n neefje niet naar voren ging was er nix gebeurd etc etc
 
Originally posted by Ruud

Wat heeft het nou voor zin om iemand de schuld te geven? Je kiest er zelf voor om te sprinten... je kunt ook zeggen dat het z'n eigen schuld was.... Als hij niet ging sprinten was er nix gebeurd als z'n neefje niet naar voren ging was er nix gebeurd etc etc

Iedereen wil altijd een schuldige hebben waarop ze alle ellende kunnen afschuiven. Zie je ook bij Volendam, Enschede ed. Is heel normaal.
 
Back
Top