Scooter Feurdag

he martin wat ik hier allemaal post is ook gewoon wat ik heb gehoord en gezien!! Zoals van die gebroken rug heb ik van dennis ten voorde gehoord. En als je zoiets word gezegd dan geloof je dat toch ook want over zoiets als dit maak je geen grapjes.
 
damn ik heb nu pas heel het verhaal doorgelezen en het is echt kl0te.. Veel beterschap dan ook aan Gijs en zijn neef.
Over dat sprinten: Ik vind dat sporten/sprinten op een afgesloten terrein moet gebeuren met hekken ernaast zodat in ieder geval niks de baan op kan en ZEKER geen oto's.. Mja dit blijft natuurlijk zwaar klote voor ze zeker wanneer je bedenkt dat de meeting over 2 weken is!
 
ik ben van mening dat dit alles had kunnen worden voorkomen als er gewoon 1 politie agent op de motor een beetje de boel in de gaten had gehouden op de parkeerplaats. Deze had een beetje orde kunnen houden en dan waren er niet dit soort vervelende dingen gebeurt. De politie wou dit echter zelf niet, want 'ze wouden niet meewerken aan chaos'...
 
STERKTE GIJS EN SASKER :(

ik vond het best schokkend om te horen en lezen enzo, los van wie zn schuld het nou is e.d. :(

en de reacties op dat artikel zijn behoorlijk verrot ja, allemaal n00bs die het imago van het hele gebeuren nog verder omlaag halen, ik zie alleen maar lompe IVBO mensen plaatsen, zoals die doagster enzo... :(
 
het blijkt wel zo te zijn dat op de site stond vermeld dat er races gehouden konden worden maar na het ongeluk verwijdert is.
Is er iemand die dit ontkent ?
als er iemand namelijk de site op hd heeft opgeslagen zou dat vrij lullig wezen
of zie ik dat verkeerd ?
 
Ook wou ik ff zeggen dat niemand moet gaan vermelden daaro over almelo 23 maart anders krijg je allemaal van die demostranten en shit en word alles afgelst
 
Originally posted by Blaze
het blijkt wel zo te zijn dat op de site stond vermeld dat er races gehouden konden worden maar na het ongeluk verwijdert is.
Is er iemand die dit ontkent ?
als er iemand namelijk de site op hd heeft opgeslagen zou dat vrij lullig wezen
of zie ik dat verkeerd ?

het stond er idd
 
Originally posted by Ruud


17 dan ik neem je niets kwalijk hoor en verwacht ook niet van je dat je de verantwoordelijkheid neemt voor 2 gewonden (zwaar??? martin lijkt er nogal luchtig over te doen....). Maar hou het voortaan wel in je achterhoofd... ALS je ooit nog zoiets zou organiseren (wat ik betwijfel) Nogmaals IK neem je niets kwalijk


ik doe er niet luchtig over
er moet toch iemand zijn die het complete verhaal moet vertellen
en aangezien ik al weer heel wat dingen las waar gewoon nix van klopt
 
Originally posted by Patrick


vinnik lage opmerking. mens = een mens. of't nu een SP'er is of een goede bekende. Dit wens je niemand toe.

en of't zo is zou je aan Inne of Martin moeten vragen.


idd
trouwens wij zijn ook startpunters aangezien de meesten daar ook staan geregistreerd als member
en zoiets kun je niemand toewensen
 
Back
Top