Scooter Feurdag

Originally posted by razma
Goed, dan zoeken we misschien mensen voor een deftige en veilige organisatie erbij... maar niet op het meeting terrein (kan gewoon niet)

zodus.... ff kijken....

wie wil serieus wil helpen PM me

ik ben het hier mee eens
4 á 5 mensen denk ik
en het liefst mensen die een beetje verstand hebben,
en organisatie talent
ook met inschrijvingen werken zou een hoop problemen schelen
 
Hmz, lees alles nu pas... zwaar klote natuurlijk. Wie er schuld heeft lijkt me eerst niet boeiend, als Gijs en zn neef dr eerst maar weer bovenop komen... sterkte jongens!
 
damn ik hoorde het gisteravond pas :eek: dis echt te erg, ik hoop dat ze die gast snel pakken...om persoonlijke redenen...

ik kreeg nl vanmorgen een telefoontje van marco(aeroxr p) met de mededeling dat iedereen bij hem op school zei dat ik het was :| om de doodeenvoudige reden dat ik een witte 205 gti heb...lekker makkelijk om zo iemand te beschuldigen.

maar ik hoorde net van jasper( mhr#27) dat het een 205 rally was...en ws weet ik wel welke, er was nl gisteravond weer een sprint/meeting bij het arkestadion, en daar reed een uitgebouwde(nep dimma) 205 gti....ik weet het natuurlijk ook niet cker.....

dus bij deze:

IK WAS HET NIET!!

en verder wil ik gijs en sasker veel sterkte en beterschap toewensen :)

groeten

mark
 
he mark het idee dat jij het zou zijn kwam gewoon bij de meesten op omdat jij 's middags er was met een witte 205 en flink aan het crossen was. leek mij ook al sterk dat jij het zou zijn
 
w00w ik lees het nu pas, echt wel ernstig man! Veel beterschap en sterkte gewenst aan Gijs en Sasker...

en laten we nu niet gaan zeiken of het nou iemands schuld was of eigen verantwoordelijkheid enzo (gebeurd=gebeurd) maar laten we eerder aan Gijs en z'n neef denken en hoe we dit bij volgende meetings kunnen voorkomen!!!
 
2 pics van de scoot waar sasker op zat
mja deze reed niet stond in feite stil
die andere had al weinig kappen, maar was wel helemaal naar de tyfus
voorvelg helemaal uitelkaar


feurdag_1.jpg

feurdag_2.jpg
 
Last edited:
Back
Top