Scooter Feurdag

zou wel een mooie aktie zijn om allemaal kaartje naar hun te sturen. ik snap er ook helemaal nix van:? waarom week die auto anders niet uit dan?
 
waarom draggen jullie ZOOO dicht langs een groep terwijl de hele parkeerplaats vrij is... ik word zo onderhand een beetje ziek van dat gezeik op die 205... JULLIE waren ook fout!
 
Hmm ik verneem dit nieuws nu pas.

Natuurlijk ook namens mij sterkte aan de slachtoffers + familie/vrienden en kennissen.

Ik zal verder geen uitspraken doen over schuldvraag, oorzaak en dat soort dingen.

Alleen vind ik toch dat er héél snel een praktijk examen moet komen voor scootersbestuurders.
Losstaand van dit geval.
16 -jarigen hebben nog geen verantwoordelijkheidsgevoel en zijn niet (goed) op de hoogte van alle verkeersregels en situaties die zich kunnen voordoen.
Ik zal er maar bij zeggen dat het gaat om 99% en niet om 100% om zo te voorkomen dat ik weer allerlei aangetekende brieven thuiskrijg :|

Van mij mogen ze zelfs de minimum leeftijd ook wel naar 18 zetten. (En dan ook de scooter wat harder mogen laten lopen)
 
Originally posted by Ruud
waarom draggen jullie ZOOO dicht langs een groep terwijl de hele parkeerplaats vrij is... ik word zo onderhand een beetje ziek van dat gezeik op die 205... JULLIE waren ook fout!

Kan niet 1 van de aanwezigen van de feurdag het nu een keer duidelijk vertellen want volgens mij raakt iedereen beetje in de war, alles word verdraaid enzo.....dus iemand die de gebeurtenis wel goed heeft gezien zet het hier dan ff "duidelijk" neer
 
hmzzz ook ik lees het nu pas, echt te kut voor woorden!
Gijs & Sasker heel veel sterkte ik hoop dat jullie er allebei weer helemaal bovenop komen!
 
Zo dit is echt kut.
Sterkte Makker , Neef en andere betrokkenen.

Dit doet je wel nadenken. Dat had nm ook ik of een ander kunnen zijn die ff wil vlammen op straat. Je leest vaak van dit soort dingen in de krant(niet alleen bromfietsers) en dan heb je zoiets van kut. Maar op 1 of andere manier ben je er toch dichter bij betrokken ondanks dat ik de personen niet IRL ken.

even terzijde misschien worden al die losbollige kneusen nu ook ff wakker geschut met 'ik ga een manston kopen' terwijl ze niet eenz weten wat ze in handen halen. Ik zelf schrok van het vermogen van de Manston terwijl ik al een evo gewend was.
Gijs weet waar die mee temaken heeft en andere ook.
Dat hij geen helm op had was gewoonweg STOM.

Over het draggen; Zaterdag was ik wezen kijken bij illegale streetraces in Ijmuiden.Hoewel dit illegaal is moet ik wel mijn complimenten geven aan de organistatie.De weg die gebruikt wordt is helemaal leeg en wordt van alle kanten in de gaten gehouden om ongelukken te voorkomen.
Zo moet het dus ook gebeuren in Almelo(als het komt)

En misschien denken mensen nu ook na voordat ze topics gaan maken met scootermeeting in 'blabla'. Als het fout gaat kan dit vervelende concequenties hebben (goed gespeld Ruud?)

mja dit waren even mijn irritaties over de 'onverantwoordelijke jeugd'

Dit is niet persoonlijk bedoeld maar om bepaalde mensen die zich hier door aangesproken voelen op een nadenken te zetten.

Maar Nogmaals Sterkte Gijs en neef.
moge Satan de pug bestuurder straffen.
 
consequenties :) mja ik zeik alleen nog maar over spelvauten als ze er echt om vragen.. bijv door andere personen te verbeteren terwijl ze zelf ook geen zin in het correct nederlands kunnen typen...
 
Originally posted by drox
'Bij de cross raakten twee Almelose jongens (15 en 22 jaar) gewond' (zie: http://www.tctubantia.nl/CDA/regioportal/0,2078,1650__988666_,00.html) ??? hij was dus 15 die jongen? en reed wel op een scooter? (niet dat het echt heel boeiend is ofzow maar vind het toch vaag... Of was die achterop ofzow?)

Neuj...
Gijs is die jongen van 22, en zijn neefje die van 15 (Die tussen het publiek stond)

Check deze dan http://www.tctubantia.nl/CDA/regioportal/1,2078,1654__987007_^POSTDATA^reageren,00.html

"Bijna Drama"....tsss
 
Last edited:
Ik wilde ook nog even mn zegje doen, omdat ik de vorige keer met het idee was gekomen om op de truckerstop te meeten in Acht.

Ik vind ten eerste dat er over verantwoordelijkheid geen vergelijking hoeft gemaakt te worden met dancevalley, volendam etc, omdat dat om winstgevende instanties gaat en ten tweede er hier gewoon sprake was van mensen die zich op eigen initiatief tot dit soort activiteiten wendden, wel of niet bewust waar ze mee bezig zijn, en zelf de volledige verantwoordelijkheid dragen.

Een 17 jarige jongen (lord?) met een goed idee en vrijwillige inzet om dit tot een leuke dag te maken, moet verder niets kwalijk genomen worden. Wel vind ik dat dit soort taferelen niet op parkeerplaatsen kunnen (nu heb ik het dus niet over de georganiseerde tocht, want daar was niets mis mee), en al helemaal niet met autoos of zonder helm. Is er op almelo een vergelijkbare situatie als in Acht?:

Dus een plein/parkeerplaats waar gechilled geburned etc kan worden en een lange rechte weg, vrij van "hangers" en automobilisten waar gedragged en gevlamt kan worden?
Bij Acht waren er gewoon een paar essentiele voordelen:
-dubbelbaans weg, dus frontale botsingen onmogelijk,
-plaats voor toeschouwers naast de weg, zonder dat ze in de buurt staan van de draggers.
-genoeg ruimte!
-geen autoos!

Als er op Almelo een vergelijkbare situatie is, lijkt het me geen enkel probleem om daar sprints te organiseren. Gewoon zorgen dat er overzicht is en er geen dingen/mensen zijn op de baan die er niet horen.

Lijkt iemand het een goed idee om trouwens in de zomer weer een meeting in Acht te houden (dit keer met instemming van instanties wellicht...)?

Kan iemand mij het adres van Gijs en/of neef Gijs PM'en of mailen naar info@is-tuning.nl? thx!
 
Originally posted by Casemasux


Kan niet 1 van de aanwezigen van de feurdag het nu een keer duidelijk vertellen want volgens mij raakt iedereen beetje in de war, alles word verdraaid enzo.....dus iemand die de gebeurtenis wel goed heeft gezien zet het hier dan ff "duidelijk" neer

Paar pages terug heb ik het uitgelegd.

Sjah ik zou niet weten wat de rede van die 205 was. Ik was ern iet bij dus kan ik niet zeggen offie het expres deed etc. Tis wel makkelijk.
 
Originally posted by Ufo
Dus een plein/parkeerplaats waar gechilled geburned etc kan worden en een lange rechte weg, vrij van "hangers" en automobilisten waar gedragged en gevlamt kan worden?
Bij Acht waren er gewoon een paar essentiele voordelen:
-dubbelbaans weg, dus frontale botsingen onmogelijk,
-plaats voor toeschouwers naast de weg, zonder dat ze in de buurt staan van de draggers.
-genoeg ruimte!
-geen autoos!
Wel motoren ;)
 
Back
Top