SBO Sprints - Algemeen vragen topic...

Status
Not open for further replies.
ok bedankt.
Wel een voordeel, er komen dus alleen serieuze mensen op af lijkt me, want het is een te duur bedrag voor wat aan te klote:)
 
moet je voor je in te schrijven ook al medisch gekeurd zijn of kan dat erna gedaan worden? want als ik me nu voor zondag moet keuren is aan de krappe kant, eventueel voor smp zou nog lukken.

het is toch de bedoeling dat sprinters ook die keuring doen toch ?
 
@ Bart.T@zipsp... denk het niet
@ big-t... dat kan je later ook inleveren. Bij de inschrijfpapieren kunnen we aanduiden wat ingeleverd is, dus we weten exact wie wat nog moet binnenbrengen.
 
@ razma, thx dat is een heel plus punt.
moet er op locatie betaald worden of word het van je rekening geschreven?

en wat zal er gebeuren als je je bevoorbeeld nu inschrijft, en je zou begin januarie geen scooter meer hebben, of er zou iets dergelijks aan de hand zijn dat je niet meer mee wilt doen of KAN doen.
is het dan mogelijk geld terug te vragen ?

niet dat dat mijn bedoeling is, maar zou het wel fijn vinden om te weten, aangezien je je inschrijft voor evenementen die pas over 6 maanden gehouden worden.
 
Net als bij de SOBW of bijv. een motorcross organisatie schrijf je je in voor een jaar. Je verzekering en startbewijs wordt aangevraagd, dus het is niet mogelijk dat weer in te trekken uiteraard.

Zondag @ SoT enkel betaling op locatie, daarna zal alles wel bekend worden hoe en wat ! Daar zijn we volop mee bezig.
 
Er staat in het regelement van de super special dat je een kill switch moet hebben die met de rijder is verbonden. Ik heb een druk knopje binnen handbereik op mijn stuur. Is dat ook goed?

:)
 
-Cris- said:
Er staat in het regelement van de super special dat je een kill switch moet hebben die met de rijder is verbonden. Ik heb een druk knopje binnen handbereik op mijn stuur. Is dat ook goed?

:)

Nope,

het is de bedoeling als jij van je scooter afvalt, dat de motor afslaat. Het kan best zijn dat jij wel van de scooter afgaat, maar dat het gas blijft hangen en de scooter dus doorjakkerd. Daarom moet de killswitch met de rijder verbonden zijn.
 
Mag je met meerdere klasses mee doen? Als je bijvoorbeeld een sprintframe hebt een een standaard scooter? En moet je dan ook 2 keer aanmelden?
 
KnaPuH said:
uit hoeveel wedstrijden bestaat sbo sprints ??

staat al vermeld dat de kalender bekend wordt als de vergunningen er zijn.
We kunnen wel veel beloven al dingen gaan neerzetten, maar dan is de teleurstelling eens zo groot als er een vergunning eens wordt afgewezen.

Ik kan wel zeggen dat er best heel wat (goed lopende) mogelijkheden zijn nu
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top