SBO Sprints - Algemeen vragen topic deel 2

Status
Not open for further replies.
Area is hetzelfde verhaal , dragster / f50 ook . Alleen de van de zipjes zijn in mijn ogen gewoon goed .

Ik zie liever dat ze zeggen dat je niet met de sf , area , dragster en f50 armen mag sprinten , het kan heel gevaarlijk zijn :).
 
idd, heb ik ook al zat over gehoord :X... misschien dan toch het reglementair aanpassen zodat er een ''normale'' vork in mag :)!
 
Dit is me niet helemaal duidelijk

Als ik bijv in de schakelklasse (tot 80cc) rij.
En ik rij met een 85cc cilinder met een krukas met 43mm slag.
Aantal cc is dan 79.44 .

Mag ik nu in de 80cc schakelklasse meerijden omdat ik met een cilinder rij die origineel 85cc is ?
 
Dit is me niet helemaal duidelijk

Als ik bijv in de schakelklasse (tot 80cc) rij.
En ik rij met een 85cc cilinder met een krukas met 43mm slag.
Aantal cc is dan 79.44 .

Mag ik nu in de 80cc schakelklasse meerijden omdat ik met een cilinder rij die origineel 85cc is ?
de totale cilinderinhoud mag niet meer zijn dan 80 cc.
hoe jij dat oplost moet jij weten al zet je er een 90 cc cilinder op het gaat om de cilinderinhoud.
 
Dit is me niet helemaal duidelijk

Als ik bijv in de schakelklasse (tot 80cc) rij.
En ik rij met een 85cc cilinder met een krukas met 43mm slag.
Aantal cc is dan 79.44 .
Mag ik nu in de 80cc schakelklasse meerijden omdat ik met een cilinder rij die origineel 85cc is ?
dat maakt niks uit zolang de cilinderinhoud maar reglementair is.
LEES

Edit: Kenny was me voor
 
Ik heb het ook al ergens anders gepost, maar had nog niet gezien dat ook dit topic bestond.

Is er al iets bekend over de datums van voornamelijk de 1e 2 sprints van 2007? Dit omdat ik bang ben deze te moeten missen omdat de kans ontzettend groot is dat ik dit niet haal met mijn scooter.

Alvast bedankt!
 
Ram is ook op de maandag dacht ik, die valt op 2e Pinkersterdag. Wanneer is trouwens de officiele kalender bekend met al de datums vast? want er zijn nog een paar onbekend kwa datum.

nog een vraag, jawel, over kappen :p, maar ik vraag het toch maar.

underseat, moet die nou ook? ik wil het toch maar even zeker weten namelijk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top