SBO Sprints 09 - Slap SBO geouwehoer # 23

Status
Not open for further replies.
nog 2 plekken vrij voor sbo 2009

wie gaat ze vullen??:p

ik ben eindelijk klaar voor de testbank:p
 
hoorde op de motorbeurs van Kenny dat er nog wel meer plaatsen zijn. vele hebben nog niet betaald.

Dat vind ik alleen maar fijn ;), des te minder druk de eerste sprint wordt, en des te vaker je kan rijden. De stichting loopt dat wel wat inkomsten mis maarja.
 
Last edited:
van mij hoeven er geen 250 leden te zijn. Het is leuk als cijfer om mee te praten, maar het is veel belangrijker dat er elke wedstrijd tussen de 120 en 130 deelnemers zijn.
 
Fouad jou heb ik van de week nog 2 keer op het station gezien O-)

Mijne heb ik vandaag ook weer uitgelaten, ideaal plekje gevonden om te testen, heb vanmiddag al meer geoefend dan het hele vorige seizoen :D
 
Fouad jou heb ik van de week nog 2 keer op het station gezien O-)

Mijne heb ik vandaag ook weer uitgelaten, ideaal plekje gevonden om te testen, heb vanmiddag al meer geoefend dan het hele vorige seizoen :D

Dat kan ;), ik heb maandag t/m vrijdag de trein naar het zuiden maandag zag ik Jordi ook nog aan de overkant van het perron staan.

gr
 
Dat kan ;), ik heb maandag t/m vrijdag de trein naar het zuiden maandag zag ik Jordi ook nog aan de overkant van het perron staan.

gr

bezig met een handeltje aant opzetten op de stations door nederland? Owowow jammer hor fouad:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top