SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 19

Status
Not open for further replies.
Hebben hun deze?

2e5p5s6.jpg


ja, motorkrikje:7

gelukkig geen krassen op je lak?:p
 
Ik had ook niet van die houdertjes, alleen een soort lager schaaltje waar je de kogeltjes los in moest leggen.

Ik heb ze gewoon besteld van een vespa ciao. Van een vespa Ci zijn ook hetzelfde dacht ik.
 
Wat ik op vakantie een keer tegen kwam was een nrg met een zip2000 stijl carterkap. Dit schijnt dus voor te komen bij buitenlandse nrg's. kwam een foto tegen: dit dus

[ir]http://album.slikomat.com/pic.php?u=1887nJvq3&i=25592[/ir]
[ir]http://album.slikomat.com/pic.php?u=1887nJvq3&i=25580[/ir]

wel geinig, voor de mooiboii scooters die origineel willen zijn.
 
nou heb je t al verklapt, en worden alle scootersjonnies boos omdat hun door jou niet meer origineel zijn:+
 
en ik een neos carterkap op mn sonic+ralf+

heeft iemand ervaring met het sprinten met een originele waterpomp @ mina?
als dat een beetje werkt, kan ik namelijk mn accu weglaten, wat dus weer wat gewicht is.
 
heb zelf rond de 200km denk ik wel gereden met standaart waterpomp @ 15500rpm

eigenlijk nooit problemen gehad (schijnt wel een halve pk te schelen ofzo?)
 
oke ja dat het wel goed koelt dat wist ik wel, maar als je al zegt dat het in vermogen gaat schelen, vanwege de weestand (eigenlijk heel logisch) dan neem ik liever een kleine accu voor lief:)
 
heb zelf rond de 200km denk ik wel gereden met standaart waterpomp @ 15500rpm

eigenlijk nooit problemen gehad (schijnt wel een halve pk te schelen ofzo?)

15500rpm ? ? !!!!
dat zijn nogal wat toeren

ik rij met std waterpomp..
ben je wel zeker dat hij koelt.
als je accu leeg is is het afgelopen:+

Als je snaartje breekt is het ook afgelopen...
Gewoon je temp meter in de gaten houden en een backup accu mee nemen. dat gaat hier al 4 jaar zonder problemen
 
15500 rpm? kan je niet afstellen?

Overigens reed/rijdt tom/rene ook met een originele waterpomp op mina. En om nou te beweren dat zij slecht rijden of een halve pk te kort komen? Dacht het niet. Sterker nog. hiermee is de snelste tijd van Nederland mee gereden (zonder lachgas)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top