SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 21

Status
Not open for further replies.
Ik ben 5 kg aangekomen sinds oktober :D

Haha, kijk dat zijn de cijfers:D Lekker dooreten jongen!! Ik zal Sander eens vragen hoe hij van de kerst is afgekomen:)

Wieger druk aan het tekenen om het frame nog 100 gram lichter te krijgen en Dennis vreet er gewoon lekker 5 kilo bij aan:D Man naar mijn hart!
 
Ik ga t weekend van 24 & 25 januari naar een huisje met vrienden. Is zo'n 50L biervat te drinken zonder tap?

Oh ja, en ideeën om mensen in de zeik te nemen zijn ook welkom :+
 
Ik ga t weekend van 24 & 25 januari naar een huisje met vrienden. Is zo'n 50L biervat te drinken zonder tap?

Oh ja, en ideeën om mensen in de zeik te nemen zijn ook welkom :+

dronke mensen vasttapen aan het bed:p
werkt altijd goed.. goeie dikke rol tape mee:W

ik ga slapen:Z tjoww..
 
Mooi, die had ik net gekocht voor een pakketje :D.

Net de film College gezien (film ging nergens over, maar wel lekkere wijven :W), dus dat bracht me gelijk op slechte ideeën.
Collegeposter08.jpg
 
fust drinken zonder tap, mmmm dat gaat wel lastig worden, of je moet een gat maken in dat fustje. maar dan is het statie geld eraf geloof ik.
 
Ik dacht eigenlijk aan een klein kraantje of zoiets. Als je er trouwens een gat in maakt moet het vat ook gelijk op. Dat klinkt misschien als een goed idee, maar ik denk toch niet dat dat goed komt :D
 
Ja maar wat pro sjeez zegt klopt wel. Normaal sluit je ook nog een fles koolzuur aan. En bier zonder bellen gaan we maar niet proberen. Zit ik straks met 50L smerig bier 8P
 
Doordrinken :7

ja, klopt hoort toch een tap bij ;)

je kan ook een fles drank halen..

kan je mischien nog wat uithalen :!:X
 
Als je bedoelt wat ik nu denk dat je bedoelt... dan is dat best gay :X

En weer aan het werk met -5 hier. Nog door het ijs gezakt met 1 voet, dus 1 extra koud been :L
 
Als je bedoelt wat ik nu denk dat je bedoelt... dan is dat best gay :X

En weer aan het werk met -5 hier. Nog door het ijs gezakt met 1 voet, dus 1 extra koud been :L

Stel je aan, hier gaf die net - 15 aan :X Gelukkig doe ik een baan wat binnen is *D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top