SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
de standaard klasse word wel heel erg standaard zeg :X als je niet eens je buddy aan mag passen om ff bij je carb te kunnen vraag ik me af of ik wel gaatjes mag boren in me buddy om me cdi op te hangen en dergelijken.

Echt tof dat ze een nieuwe klasse maken voor de wat zwaardere mensen. Prima dat je je kappen orgineel moet laten, prima dat de hoogte orgineel moet blijven en prima dat je je frame/velgen/voorvork niet mag aanpassen. Maar dit soort kleine dingen gaan iets te ver imo... Het is maar een kleine aanpassing, die je een heleboel moeite bespaard als je even sproeiertje wilt wisselen/choken/gasnaaldstand etc. Vraag me uberhaupt af of me carb nog wel past. Verder geen aanval op de sbo ofso maar dit vind ik toch wel even minder. Nogmaals ik waardeer jullie werk echt!!

zo dat is eruit :P


edit:ik wacht even de reactie van kenny af :*
 
Last edited:
uhm ik geloof dat jij al conclusie trekt terwijl er nog niet eens een antwoord gegeven is ?
hoe wordt er verwarring gemaakt?

dankjewel :)

wacht de reactie van kenny af
 
Je mag toch wel gewoon het kapje uit je buddybak halen om zo makkelijk te kunnen sleutelen ? Zolang er geen gaten geboord worden.

Edit: Ik heb het hier over een zip sp 2000.
 
zonder gat in je bierbak kun je hem ook niet fatsoenlijk rechtop zetten he :+

en idd sonic's zijn niet met geintjes zoals verwisselbare onderkantjes uitgerust..:P
 
Vanacht uit mijn werk even alvast wezen stickeren :D. De 1e wou er echt niet goed op zitten en vloog er steeds weer af, en na 20 pogingen vond ik het wel best.


#1
flitspaal1bestickerd.jpg


#2
flitspaal2bestickerd.jpg


#3
flitspaal3bestickerd.jpg


De 3e zit wel goed (bleek later pas) omdat deze best scheef op de weg staat en het zo veel duidelijker is :W
 
hahaa netjes ouwe drenth :P

als ik in hoogeveen kom zal ik eens kijken of ik ze kan bewondere:W:P

zojuist ff ons 3e mannetje ingeschreven voor 2008 :D

kon nog mooi ff..

nu maar heel snel weer verder aan de sprinters:P

veel werk te doen ;)

groet:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top