This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
Ik dacht net is aan de scooter beginnen aangezien het over een paar maandjes al begint, wil het blok in de bankschroef zetten valt het eruit, is de ophanging (vario kant) waarmee die op het subframe zit afgebroken. Dan zakt de moed echt in de schoenen.
 
Die benzine (Nitro) wil je echt niet in je scooter hebben hoor..
Echt klere spul geeft een leuke boost maar daarna is het afgelope
ontzettend hoge ontbrandings temperatuur namelijk.

Joh. :+ Om iets kapot te raggen is het altijd mooi!
 
ik leef met je mee :x

mijn blok is ook gesneuveld


valt die nog te lassen DennisM ?

Ander carter zoeken, lassen zie ik niet zo zitten er komen toch heel wat krachten op te staan,

@ servien, om de cilinder eraf te halen is het makklijk als die in de banschroef zit
 
Had vanmiddag ook weer wat leuks.. ik mijn frame een beetje opgebouwd met wat kappen om wat dingen te passen komt mijn buurjongetje met zijn veel te dikke kut labrador}:O ff kijken... gooid die kuthond zo het frame + kapwerk ff om8P

Nja gelukkig geen schade voor hem

Erg kut voor je Dennis, van de week ging mijn blok ook bijna de werkbank af gelukkig nog net kunnen redden
 
Hoe gaat het met het gaatjes boren pepijn :+?

Oef oef.. maar eens naar bed.. Morgen flink beunen :W
Frame aflassen en me blok maar is 100% in orde maken.. want iets zit er niet goed..
 
Ben weer helemaal terug in de sleutel stemming voor mij kunnen de sprints niet vroeg genoeg beginnen!

@ Eric: zeikerd :+
 
Status
Not open for further replies.