SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
Nog mensen gebeunt van het weekend ?

Wij (MWS) wel hoor druk druk bezig geweest aan van alles.

Kees ze frame is gelast en moest natuurlijk wel gekeurd worden.
Daarom even 90 KG erop gezet en met de hamer erop gerost:+

12012008029.jpg


GOED gekeurd uiteraad :love:

was beetje mistig in de loods doordat we aan het Lassen, Zandstralen, Schuren, Slijpen en boren waren :P
Deur stond dicht omdat de kachel lekker aanstond 8)
 
Last edited:
Ben momenteel aan het beunen. blokje beetje schoon maken voordat het naar de straler gaat.

Verder heb ik nog 10 kg aan moeren/bouten/schroeven en andere meuk op de werkbank liggen die ik nog uit moet zoeken gvd...
 
Gisteren complete scooter naar Marco gebracht en alles door gesproken :) Als dat hok geen normale score levert gaat die echt de plomp in hoor :+ Dus mischien dat iemand binnenkort naar Marco ga, en mijn hokje ziet staan *D
 
Gisteren samen met halve NST crew 12 uur lang gebeund:D

Met Arthur, Kevin, Jorrit en ik gingen we op Jorrit en mijn sonic vaste ophangingen lassen :W

Geslaagde dag:W
 
Gisteren complete scooter naar Marco gebracht en alles door gesproken :) Als dat hok geen normale score levert gaat die echt de plomp in hoor :+ Dus mischien dat iemand binnenkort naar Marco ga, en mijn hokje ziet staan *D
wat is een normale score dan? als je hem dan toch in de plomp gooit doe het dan wel bij mij achter :+ ( dit geldt overigens voor iedereen :P )
 
ik niet maar ik wil wel graag me naam erop want iedereen heeft ze nu ik wist neit eens dat ze ook van een ander merk zijn:p
zijn pcies het zelfde als die van fox..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top